saladdressing

utorak, 06.05.2008.

Mjesečarenje

Otkrio sam da mjesečarim. Nije bitno kako, ali to saznanje nije baš nešto što me veseli naročito kad uzmemo u obzir činjenicu da živim na 13. katu.
Zvanično mjesečar sam postao u Puli, a u Puli smo, kod druga Žiže, bili Olja, Poga i ja. U nedjelju navečer u caffeu Scandal imali smo čitanje, malo, intimno druženje s nekoliko ljudi. Ugodan razgovor i lijepo čitanje, nema šta. Druže Žiža, hvala na pozivu.

A nekoliko dana prije Pule posjetili smo Zadar. Klub studenata bio je prepun. I baš je dobro bilo. I čitanje i druženje. Upoznao sam drugaricu Hopey. To mi je drago, a upoznao sam i još nekoliko krasnih ljudi. Začudo niko od njih nije iz Zadra. Tamo rade ili studiraju. I to je lijepo.

Današnji dan je tmuran. Opet je jazz savršena kulisa, a preda mnom je puno posla te ga idem obaviti. Sutra na Rivi svira Sergent Garcia. Volim urnebese u sred tjedna. Tad se sve pobrka pa čovjek, umjesto jedne, dobije nekoliko subota...

- 11:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.