saladdressing

petak, 16.03.2007.

FRIDAY NIGHT BEAT

Petak je veče
ali niko osim mene
i pijane tuge starog mornara
ne izlazi na ulicu
Petak je veče
kao prije nuklearne katastrofe
na koju su svi upozoreni
osim mene
i još uvijek onog istog
sad već matorog pijanca
koji je nekad bio mornar
Većina gradova koje znam zaslužuju
veliku otrovnu gljivu
i tih se misli nikako ne mogu riješiti
a htio bih čuti jazz na ulici ili cigansku harmoniku
nekakav potpun cliche nešto standardno
ali ništa osim revanja pijanog starca
i zato ću piti pivo i whiskey dok me ne obori
ravno u subotu naglavce
kako skaču neoprezni i ludo hrabri
ili samo ludi
htio bih vrisnuti
poludjeti ili umrijeti
ni zbog čega posebno
ja sam plačljiva bomba
pun sam neusmjerenog elektriciteta
neka mi neko da razlog za nešto više
ili neka mi popuši ili me utješi ili ubije

- 20:04 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.