my colorful anime worth

srijeda, 25.07.2007.

:::::::::EVO ME NAKON 100 GODINA::::::

Baš kao šta i naslov kaže evo me nakon 100 godina.....Dakle nikada niste saznali nastavak priće jer se meni komp pokvario žao mi je ali nikako da ga odvezemo na popravak i napokon evo mene ja se nadam da će ovaj blog sada i ostati dakle ja vam namjeravam napisati priću do kraja a onda pisati posteve o animeima i još koju priću ako želite ali ovaj blog ostaje i redovito ću vas komentirati dobro :):):):).....Nebrinite se više samo vas molim da mi ponovite ime svoga lika i da kažete šta će on prestavljati ok ae javite mi u komentarima......I da da se prisjetite priće evo vam adresa staroga blogatu ...evo to vam je prića odite i pročitajte ok....da mogu nastaviti sa pisanjem ok ae sada ja idem javitemi za lik i šta prestavlja poz!!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-25

25.07.2007. u 19:05 • 55 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

EVO VAM MOJI BANERI koje su napravile Twins!!!!žao mi je ali mi neželi staviti prozorčić zapravo stavi ali zablokira tako da kod pogledate kod twinsa!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



LINKOVI MOJIH NAJBOLJIH ANIME PRIJATELJA!!!!!!

TEA MOJA NAJBOLJA ANIME PRIJATELJICA EVO DOK NE NAPRAVI BANER!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us