Sakica

srijeda, 20.06.2007.

Rođendan!




Prošle subote slavili smo Shireen's rođendan! Ma, šta da vam kažem...bilo je ludo i nezaboravno (mada sam par dana patila od momentalne amnezije)!
Elem, sastali smo se u nje, papali ljetne delicije, pili fina vina (najprije loše, onda ono s plutenim čepom, mada smatram da je Jesus na onoj biblijskoj svadbi to odradio obrnutim redom), al' vino je vino, njega nikad previše, osim kad je previše.
Dečki su vodili svoje damske razgovore ordinarnih i ekstraordinarnih tema o kojima dečki inaće vole razglabati, npr. nogomet, automobili, politika, sex, pvc stolarija, onaj frend naš'o curu...,te je to, ujedno, i razlog što ih nema u ovom cubeu iznad, al' nije to ni važno, ima više mjesta za nas.
Ove krijesnice što letuckaju oko hot chik's cube su ovdje ne znam iz kojeg razloga. Valjda mi se prohtjelo ih metnut, podižu atmosferu.
Uputili smo se u neko doba na privatni party u Kanfanar, ne smijem odat gdje tako da bi se i sljedeće godine mogao održat na istom mjestu i to bez previše čudnih ljudi koji su pristaše naplaćivanja PDV-a, a i ostalo im nije mrsko što je nama mrsko.
Anyway, nekoliko cestica smo fulali, jer su dečki znali put od prošle godine, a cure tamo nisu pohodile nikad.
Uto smo i razlučile različitost pamćenja puteva u odnosu na spolove. Muškarci pamte: lijevo, desno, naprijed, pa skreni s glavne ceste...
Žene pamte: voziš se do dzfg2j, pa skreneš nakon bčhgpo90, tamo ćeš vidjet neke blokete, pa...
Zato smo jedva stigli.
Na partyju je malko bilo mrzlo, malko vlažno, malko je falilo još 10 ljudi, malko mračno,...da ne kritiziram...bilo je odlično!
Par puta se nešto izdešavalo s agregatom, ali nezamjetno, nema se nofaca za jači, pa je bolje koristiti tri manja (uz stanku). Otud i dolazi čuvena mudra rečenica drage nam Shireen koje se nisam mogla sjetiti odmah, ali sad jesam: Bolje da struje nestane na šanku nego na stageu.
Mislim...ta rečenica je u nama izazvala takav bljesak spoznaje i definitivno nas podigla na viši nivo svijesti da smo je zajedničkim snagama svakako pokušale zapamtiti ne bi li je ovih dana mogla objaviti na blogu. Evo, uspjela sam.
Bilo je tu još mudrosti, ali...eh...
Dečki su skočili do Monvia, mi ostale k'o neke pi... par sati same samcate, smrznute, ucviljene...
Narugala sam se Shireen da izgleda k'o prava gotičarka s tim modrim usnama od hladnoće, odbrusila mi je da ni ja ne izgledam bolje...
Koliko se sjećam razgovor (umjesto da plešemo) je tekao u smjeru ličkih čarapa. Unekom selu u Bosni se rade čarape od ovčje vune koja posebnom obradom postaje izuzetno mehka, za razliku od pređe za ličke čarape,...koje bi, složismo se nas tri, svakako dobro došle na pohođenom partyju.
Upoznale smo mi i neke muškarce, bez brige, al' nisu nas se dojmili.
Oh, te skoro ljetne kratkotrajne noći, uskoro se razdanilo, zaključila sam da mi je i dalje jezik najmišićaviji organ, jer njime najviše radim (umjesto da plešem).
Stigli su i dečki, ostali smo još 2 sec, a onda sam imala osjećaj da sam napadani snijeg kojeg ralica zgrće i meće negdje...Dečki su morali hitno doma. Bunile smo se kratko. Na kraju kaf'ca na OMV-u. Još malo blebetanja o Thomsonu i ne znam čemu. Nikakav poseban zaključak, osim da Thompson ne može uspjeti u životu pjevajući ljubavne balade.

- 10:05 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga






  • OBAVEZAN DOLAZAK!



    Saki u ribičiji (ma, je l' se to meni brci naziru??!)

    ludBok! U ovom blogu se, uglavnom, piše o meni. Imala sam kao dijete kronični nedostatak pažnje, pa si lijepo sad to sve nadoknađujem, između ostalog i ovim svojim blogekom, ali i ostale teme će bit, kad tad, spomenute:muzika, izlasci, putovanja, art, malko filozofiranja...ma, sve ćemo dotaknuti-, naročito - muškarce... sramežljivi slobodno na :
    sakira@net.hr

    A evo još jedan: amorositta@gmail.com






    Google

















    Get your own Chat Box! Go Large!


    Sakica, pripadnica fem-fem gerile...

    image hosted by ImageVenue.com

Linkovi

Misao

  • thumbup Zabrljaj život!Bar ćeš znati da si živ."


    Koja glupa slika!


    A vid' mace! Napila se...

Pročitati, pogledati, poslušati