Sakica

srijeda, 14.03.2007.

Blješčić podsvijesti

Pred nekoliko noći imala sam totalno čudan i rekla bih (danas) smiješan san.
Sanjala sam svoje vjenčanje (koje uopće nije izgledalo poput vjenčanja, ali ja sam u snu znala da je to taj čin). Još gore od svega - udala sam se za dečka jedne blogerice (bolje da ne spominjem detalje, ali toj blogerici u javi nisam nikad ništa komentirala). Frajer je, uglavnom, star i emocionalno sam indiferentna prema njemu, čak sam i relativno mirna kad me podigne na ramena (a ja nevjerovatno podsjećam na krasoticu Elizabeth Hurley u vjenčanici) te me nosi prema bajkovito zelenom jezercetu. Sve je to simpatično i razigrano dok ne shvatim da me ima namjeru bacit u to bajno jezerce, a ono je puno žaba, zmija, čudnovatih vodozemaca i ...riba, valjda. Tu završava. Hm, da još spomenem da taj frajer , moj muž, u snu ima crno bijelu kariranu košulju koja uopće ne priliči vjenčanju.
OK. Mislim da si je moja podsvijest dala malko oduška i optužila za sav tok mojeg života mog pravog, glavom i bradom, bivšeg muža, tj. to nesretno i nepotrebno vjenčanje i smiješan, ponižavajući trogodišnji brak kojeg smo imali, gdje sam pod njegovim izljevima bijesa i šaka postala jadna, mala, glupa, ponižena, plačljiva tuka (neurotična sam bila i prije, pa ne treba to ni spominjati) apsolutno osuđena na propast. Bez brige, izvukla sam se, barem ja tako mislim.
Al' dobro. To je prošlo. Noćnih mora više nema. Ovaj san je ,valjda, sitan blješčić moje podsvijesti i oslobađanja od tog gadnog i mračnog perioda kojeg sam preživjela.
Međutim, san mi je obilježio protekle dane ponovno javljenom željom za bijegom i općenito nekim unutarnjim nezadovoljstvom vlastitim stavovima i postupcima koji su posljedica toga.
Dobro je da sam konačno postala svjesna svega: em sam hladna, em sam bešćutna (ima neke fine razlike), em se ne znam prepustiti iskrenom prijateljstvu s muškarcem u kojeg sam zaljubljena (kad to jesam), najrađe bih pobjegla kad osjećam da treba doći to toga, ali ne pobjegnem već ga nesvjesno izmaltretiram do kraja, em je taj dobri i fini primjerak muškog roda kriv za sve nedaće koje me muče i 'mora platiti'. Eto, priznajem i ispričavam se onima koji su morali pretrpjeti moju bahatost i nespremnost za normalnu vezu. Al ' dobro. Svi smo nešto naučili, valjda ima nade čim priznajem gdje je početak tog i ikakvog problema vezanog uz moje, njihove i zajedničke emocionalne potrebe.

- 08:59 - Komentari (38) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga






  • OBAVEZAN DOLAZAK!



    Saki u ribičiji (ma, je l' se to meni brci naziru??!)

    ludBok! U ovom blogu se, uglavnom, piše o meni. Imala sam kao dijete kronični nedostatak pažnje, pa si lijepo sad to sve nadoknađujem, između ostalog i ovim svojim blogekom, ali i ostale teme će bit, kad tad, spomenute:muzika, izlasci, putovanja, art, malko filozofiranja...ma, sve ćemo dotaknuti-, naročito - muškarce... sramežljivi slobodno na :
    sakira@net.hr

    A evo još jedan: amorositta@gmail.com






    Google

















    Get your own Chat Box! Go Large!


    Sakica, pripadnica fem-fem gerile...

    image hosted by ImageVenue.com

Linkovi

Misao

  • thumbup Zabrljaj život!Bar ćeš znati da si živ."


    Koja glupa slika!


    A vid' mace! Napila se...

Pročitati, pogledati, poslušati