Slikice



ovo smo Bejika i ja na Ancinome rodkasu..









ovo smo vam Bajika i ja..na firmi..naughty


z ancikom..tu je ludo bilo..partysmokinthumbupbelj



ja na maturalcu..7.raz..z mojim medekom..kad mi već dečko neje bil tam..neko je moral..heh

Meni je potrebno samo malo mjesta u tvom srcu. Ako ga nemas molim te izbaci nekog!!!


Čuvaj me dobro, jer ja sam tvoje zrno pijeska u pustinji. Ako me izgubiš nikad me vise neces naci jer će ti svako ličiti na mene, ali ni jedno neće biti kao ja!




*,*,*,*,*,*,*,*,*,*,*,*,*,*,*… Prijatelji su kao zvijezde… ne vidis ih uvijek, al` znas da su uvijek uz tebe!!!




Ti si zvijezda sto plavo nebo krasi, anđeli te čuvaju da se ne ugasiš! Zato nemoj da padneš s neba jer postoji netko kome tvoja ljubav treba!




Pozeli da si zelja i ja ću te željeti.
Pozeli da si nada i jacu se nadati.
Pozeli da si ljubav i ja ću te voljeti.
Al` ne pozeli da si bol jer necu te
PREBOLJETI!!!


Ljubav i prijateljstvo dvije su lijepe rijeci,
al` obje je teško steci.
Zato prijateljstvo pruzi svima,
A ljubav samo VOLJENIMA…


  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Nastanak mojega blogeca

hmm..da nema Bele nebi
bilo nit blogeca...
tnx Beluška..

...

Blogeci koje morate pogledati...
cerekBejika...cerek
cerekAnchika i Gratachcerek
mahKettymah
bum ih jos dela...ve mi se neda..nut
Za one koji me NE poznaju...
nekaj malo o meni..




IME: Sara
PREZIME:hmmm..mislim da sam pozabila..il?
ŽIVIM:u kući..šala..thumbupu Pribislavcu..
već punih 15 godina..
kad sam vec kod toga..
DATUM ROĐENJA:
07.09.1992.g..
ja se nadam da se bu neko bar
na taj datum zmislil na mene
hmmm..neznam kaj bi vas jos
zanimalo..mozda LJUBAV...?
hmm..sretno zaljubljena..
zauzeta..
Mislim da bi to bilo to...
glupo mi je pisati ono
volim/ne volim..to svi pisu..
a ja nisam i necem biti kak
ostali..u tim godinama svi
vole lude provode,pijacu,
frende,ljubavi,...tak da volim
sve kaj i vi..
FRENDI:to nikak nesmem pozabiti..
izlazim..partynjamifinobeljpjevapartysmijehsmokinovako..idem po abecedi..
izlazim..Anča Baja Bela
Dejan Đoni Gogo
...to je stalna postava...
a ubaci se tu i tam neko...
a v mojemu 1.pt1...
moja Natalija,Donna,
Ketty,Sanela,Petra,
Maja,KoLaRoVa...
i tak sve ostale cure..
osim nekih koje nem nit pisala..burninmadbangheadbang
A kad sam vec
napisala da IZLAZIM,
mislim da bi bilo fer kaj
vam napisem kam..
tak da,ak bute me kad
trebali kaj me morete najti..
samo u hitnim slucajevima..
Fika tj. nas drugi dom..
tam sam 24h dnevno...heh..
Šampion,Rotor,Romantik,Imprimis..itd..
a kroz tjedan..svaki dan poslije
7.sata u Paladinu ili u In-u..
za sad je to sve..ak koga kaj
zanima nek me nazove na MY MOB..
ako nemate broj..broj je...jooooj..
isuse,pa kak se ve nebrem zmisliti?...
jaaj...a ok nema veze...hehe...mahnutwave
















petak, 28.03.2008.




| ...šApNi mi... (2) | ...dA niTko nE čujE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.