< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

To će biti taj dan....

Neznam kak da vam opišem blog..
vidite kak izgleda..
Pa...riječi su suvišne....!!!

Blogovi koje posjećujem..

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ljubav moja
tena
Livia
Anita
Poki
johnny
edita
capricorn

O meni

-Jan
-15 godina
-1.c (graficka skola)
-Ivanić grad
-imam curu
-imam dosta frendova i frendica
-rocker sam
-slušamm: Nirvanu, Pink Floyd, Fat President, Pasi, Moskowskaya, Six Pack, Blackout, Crno Perje, Black Sabbath, Doors, Let 3, Hladno Pivo, Metallica, G'n'R, Ramones, Led Zeppelin...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Box 4







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 07.04.2008.

Es ist vorbei und es war doch schon wir bleiben gern hier. Doch wir musen jetzt gehen, alles hat einmal ende, weis doch jeder von euch, aufwiederschen.

evo novog posta...
hehe
naravno, ne pise ga jan... vec ja (josipa)...
posto on nema trenutno komp, a ovaj tu post mie je vec onak, dosadio... sjetih se ja da bi mogla napisat njemu post...
=))
kak sam ja dobra... hehe
a neki kazu da nisam.. pa stvarno, mislim ono...
kako bezobrazno... :p
i tak...
u skoli nis novo, ja (josipa) mozda padnem razred, al nis bitno...
sad uskoro ce opet bit produzeni vikend, pa bi jan mogo doc u goricu malo... ipak neam ja tolko para da svaki vikend idem u ivanica, hello...
i da kad smo vec kod gljiva, mislim da bi ipak on mogo dolazit prek ljeta u goricu svaki dan ak oce (bar u 6 mj, jer tad jos uvjek ima mjesecnu), jer je njemu JEFTINIJE da dolazi u goricu, nego da ja idem u ivanic... tak da ono..
:/
i da, sumnjam da ce ovaj post neko citat kad ga nije jan napiso, ipak on ima ogroman talent za pisanje postova...
neznam zasto on kad ode kod dodera il kad smo na in ne napise post! da ja doma neam komp, a iam blog i ta sranja, koristila bi svaku priliku da sam na int.. hehe.... al ne, on kad ode kod dodera, igra red alert... zbog tog su cak zakasnili dok su svirali u cazmi briem.... ma neznam...
i on je sad, dok ja doma umirem i pisem njemu post, na koncertu i jebava se s ko zna kim (doder, tomas... - oni su najcesci pa njih nabrajam samo)
hehe...
cini mi se da je ovaj post malo poduzi, pa da bas ne umrete od dosade dok cete ovo citat, ili ne...
pozdravljam vas....
poosa

|Komentiraj 8| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.