< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

To će biti taj dan....

Neznam kak da vam opišem blog..
vidite kak izgleda..
Pa...riječi su suvišne....!!!

Blogovi koje posjećujem..

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ljubav moja
tena
Livia
Anita
Poki
johnny
edita
capricorn

O meni

-Jan
-15 godina
-1.c (graficka skola)
-Ivanić grad
-imam curu
-imam dosta frendova i frendica
-rocker sam
-slušamm: Nirvanu, Pink Floyd, Fat President, Pasi, Moskowskaya, Six Pack, Blackout, Crno Perje, Black Sabbath, Doors, Let 3, Hladno Pivo, Metallica, G'n'R, Ramones, Led Zeppelin...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Box 4







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 13.01.2008.

"Ako nocas vijesti jave da sam nestao bez traga, smiri se ne placi od srece, moj pokvareni osmjeh dobro pogledaj i vidjet ces đubre kao ja ne umire, vidjet ces đubre kao ja ne umire!"

cekao sam taj dan, i jos ga cekam, nikad nisam mislio da cu ga jedvat cekat, ali vjerovali ili nejedva cekam pocetak skole, naravno ne zbog skole neg zbog josipe naravno!
da, jedva sam ga cekao da budem siguran da cu je svaki dan vidjet, da ju mogu svaki dan poljubit, da osjetim njene usne na mojima, njen dodir na mojem tijelu, njenu ruku kako drzi moju.
Ajd jos cu prezivjet danas bez toga.
Al jedva cekam da joj sutra kazem koliko ju volim, da ju poljubim i zagrlim i nikad ne pustim, zato jer znam da su njene usne stvorene da ljube samo mene, znam da je moja ruka stvorena da drzi tvoju, moje tijelo da bude pokraj tvojeg...
Ja sam stvoren da te volim i ti da volis mene, i zato nadam se da znas, volim te najvise na svijetu, i nadam se da znas, stvoren sam samo za tebe i nijednu drugu, i nadam se da znas, volim te.
Pusa ljubavi mojoj jedinoj
i pozdrav svima drugima
bok

|Komentiraj 22| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.