< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

To će biti taj dan....

Neznam kak da vam opišem blog..
vidite kak izgleda..
Pa...riječi su suvišne....!!!

Blogovi koje posjećujem..

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ljubav moja
tena
Livia
Anita
Poki
johnny
edita
capricorn

O meni

-Jan
-15 godina
-1.c (graficka skola)
-Ivanić grad
-imam curu
-imam dosta frendova i frendica
-rocker sam
-slušamm: Nirvanu, Pink Floyd, Fat President, Pasi, Moskowskaya, Six Pack, Blackout, Crno Perje, Black Sabbath, Doors, Let 3, Hladno Pivo, Metallica, G'n'R, Ramones, Led Zeppelin...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Box 4







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 19.02.2007.

Pusti nek traje......

U subotu je bio Dođerov rođendan!! Bilo je pre super ali naravno sve kaj je dobro kratko traje!!
Tamo mi je bilo fakat super ono nismo radili nikaj sad posebno ali je bilo super!!
Osječo sam se milijun puta bolje a kad je dođer viknuo:starci! shvatio sam da se sad vračamo svojim starim dosadnim životima u kojemu če se ovak nekaj dobro ponovit za bog zna kolko!!!
Drago mi je da sam skužio da mi ona fakat ne znači nikaj tak posebno i da ču je se lako riješit!!!
Uglavnom ovak je bilo: U subotu sam prvo otišo kod matee i tam je bilo dobro al naspram ovog kod dođera nula!!! Onda smo ja i tena otišli kod dođera i trebali smo ič pehaka al je tena pitala starog da nas odveze i je!! Elena, ivona i tonka su otišle u idis po nekaj za pit(3 ribara 2 Q packa pana, 2 bavarie, i mali kruškovac)! onda smo počeli točit!!!!!ja, tena, livia, anita,ivona,elena,tonka, i to je valjda to smo se malo više natočili, pogotovo livia, i antea je "malo" pocugala i bilo je ssuper!!!Čak sam igro pičkinog dima sa anitom i liviom!! Bilo je super
bok

|Komentiraj 53| Printaj| #|

ponedjeljak, 05.02.2007.

it`s time to face the true i`l never be whit you!

Znate onaj osječaj kad znate da ništa nije moguče s njom ili njim al ipak se stalno nadate načamu a taj netko vam stalno daje neku lažnu nadu i osječate se kao da se poigrava s vama a tolko ste zaljubljeni da vas boli briga? e ja se baš tak osječam!!! ona če se prepoznat makar bi rađe da ne al.......... Tolko me jebe kaj mi stalno daje te lažne trzajeve kaj se nadam svaki put kad ju vidim mrzim se kaj sam zaljubljen i kaj nemogu to jednostavno prekinut!!! no danas sam slušo pjesmu od daleke obale:14 palmi i skužio da iako nečemo bit zajedno bar neko vrijeme ja ču nastavit dalje jel več sutra(moš si mislit) ja bit ču sretan s nekom drugom!!! makar ja znam da nemam ja baš tolko sreće!!
No dosta o tome!
U subotu smo bili kod mučića i bilo je super!! Kupili smo si vino kolu i pive i svi se napili i zajebavali i fakat je bilo super!!!
Ajd bok

|Komentiraj 44| Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.