prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

To će biti taj dan....

Neznam kak da vam opišem blog..
vidite kak izgleda..
Pa...riječi su suvišne....!!!

Blogovi koje posjećujem..

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ljubav moja
tena
Livia
Anita
Poki
johnny
edita
capricorn

O meni

-Jan
-15 godina
-1.c (graficka skola)
-Ivanić grad
-imam curu
-imam dosta frendova i frendica
-rocker sam
-slušamm: Nirvanu, Pink Floyd, Fat President, Pasi, Moskowskaya, Six Pack, Blackout, Crno Perje, Black Sabbath, Doors, Let 3, Hladno Pivo, Metallica, G'n'R, Ramones, Led Zeppelin...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Box 4







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 31.12.2006.

Sretna nova 2007. godina

Alo ljudi!!!wave
Ja sam tak sretan kaj konačno nebum slavio novu doma zato kaj mi je onda tak dosadnobang da jedva čekam da idem spavat!!!!!
Ove godine ču novu slavit sa društvom kod dođera i nadam se da če bit super!!!!party
Jučer sam trebo ič na lein rođendan al sam joj reko da mi je zlo i da povračam al mi se ustvari nije dalo ič i nisam išo!!!!smijeh
eto to bi bilo valjda to za danas!!!
ajde bok!!mah

|Komentiraj 10| Printaj| #|

petak, 29.12.2006.

.

Evo ljudi ovaj post posvečujem "maroševičkoj" i svima koji su ko ona!!!!!!!!
Ovak: ko god da jesi pizda si največa na svijetu kad se ni predstavit nečeš!!!!!!!!!!!!!! ako misliš da si bolji/a javi se pa čemo vidit!!!!!
namjerno nisam htio izbrisat tvoje komentare da ljudi vide kak jebeno glupih ljudi na ovome svijetu ima!!!!! a ti pizdo jedna javi se i ovaj put potpiši pravim imenom ak se usudiš u što jako sumnjam pa čemo malo "pričat"!!!!!!!!! A ak ostaviš još koji ovakav komentar jebat ču ti majku a ti češ ježa!!!!!!Bolje ti je da se potpišeš ili zauvijek šutiš jel sve se sazna kad tad, a ja ne zaboravljam tak lako!!!!!!!!!
Ostali oprostite na ovom postu al sam se moro riješit ove pizdice koja se ne usudi potpisat!!!!!!!!!
aJde do viđenja!!!!!!!!!!

|Komentiraj 7| Printaj| #|

alo!!!!!!!!

Ej javljam se da znate da sam živ i donekle zdrav!!!!!!!!-ne mislim na onaj način na koji kljak uopče nije zdrav!!!!!!!!!!lud
Od štefanije rođenan je bio dobar!!!!!!! Zajebavali smo se cijelo vrijeme al mi je malo bilo glupo kaj je ova pislakova sestra stalno bila tam i nije nam dala mira!!!!!!!!!bang-i nije bilo nikaj alkohoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lud
Ali bilo je dobro!!!!!! Ja sam se zajebavo sa svima al najviše sa dodom, čorkom, šoherom, dinom i ostalima koji su bili u blizini!!!!!!!
Na kraju smo zajebavali stelu i kljaka!!!!!!!!-stelu za njenu "visinu" ili bolje nizinu, a kljaka za njegov "vid" ili bolje sljepoćueek a on je nas zajebavo sa nekom pjesmom!!!!!!!!! Cijeli je rođendan uglavnom bio dobar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!thumbup
Jučer smo bili kod ivone kod koje čemo valjda slavit i novu!!!!!!!!!!!! Malo smo se zajebavali, čopili joj kruškovac partypa ga je ona čopila nama pa smo ga malo "razrijedili" sa mljekom da ga ima više!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tena je pomiješala: kruškovac, mlijeko, vodka, oranđinu!!!!!!!!!-bilo je baš fino da su ga svi sam pomirišali i ostavili!!!!!!!!!!!!!!
Dobro to je valjda to!!!!!!!!!
"čujemo" se poslje nove ili poslje leinog rođendana u subotu na koji mi se baš i ne ide al ajde!!!!!!!!! Javim vam ak bude nekaj bobro u šta uopče ne vjerujem!!!!!!!!!dead
Komentirajte, bok!!!!!!!!!!!!!!!
E da sam da vam kažem KLJAK(čitaj: ČORKI) JE PEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!-pitajte dodu!!!yes
bok!!mah

|Komentiraj 5| Printaj| #|

ponedjeljak, 25.12.2006.

sretan Božić!!!!!

Ej ljudi bok!!!!!!
Nemam vam baš puno toga za reč............ Dosadno mi je sad kad nema škole nemam kaj doma radit(a ko da sam prije nekaj za školu doma radio)!!!!!!!! ubijam se od dosade po cijele dane!!!!!!!!!!!!!!lud
Evo sad sam za badnjak(uobičajeno) bio kod sestrična na večeri i bilo je uglavnom dosadno i dosadno!!!!!!!lud
Za Božić sam dobio 100 kuna i bon i još nekaj malo slatkiša!!!!!!!!! Poslje ručak kod nas okupili se sve bake i deda i striko i strina i sestrične i dosadno cijeli dan!!!!!!!!!lud
Evo sad vam se obračam i opet mi je dosadno!!!i tak je meni stalno dosadno!!!!!!!!!lud U srijedu je od Štefanije rođendan i nadam se da če bit dobro!!!!!!!!!party
Evo ljudi to je sve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"čujemo" se jedan dan!!!!-valjda
bok!!!!!!!mah

|Komentiraj 7| Printaj| #|

četvrtak, 21.12.2006.

the end of polugodište!!!!!!!!!!!!!

dobar dan
Hvala bogu da je i taj dan došo!!!!!!!!!!! Mislim još nije al je danas u jutro bila sjednica pa sad ovih dana samo kaznu mogu dobit!!!!!!!!!!!!smijeh
jedva čekam taj je**ni petak i konačan kraj!!!!!!!-bar stanka na tri tjedna!!!!!!!!!!!!!!!!
josipu sam riješio i pristojno ju odjebo!!!!!!!!!wave
Na polugodištu ču imat prosjek 4.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!thumbupdobro je to al znam da bi moglo bit i bolje!!!!!!
Danas i u subotu imam tekmu pa moram dobro odigrat!!!!!!!-svi koji ovo čitate dođite u subotu ak vam se da nekad u jutro kad mi igramo!!!!!!!!!!yes
Samo da vam još kažem nije vam ovo sve tak loše kak se čini i nisam ja stalno u bedu al mi se trnutno ogađaju svakakve usrane stvari i to je to!!!!!!!!!cool Dodo mi stalno daje neke "super" igrice a ni jedna ne radi!!!!!!!lud
Ajd komentirajte da nebum zadnji jadnik sa tri komentara na postu!!!!!!!!!!!bang
Ajde doviđenja!!!!!!!!!!!mah

|Komentiraj 15| Printaj| #|

ponedjeljak, 18.12.2006.

hello ljudovi!!

Neznam kaj da napišem al sam tak nekaj htio napisat da sad nekaj pišem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jučer smo imali tekmu i dobili smo!!!
Ja baš nisam zadovoljan zato kaj sam cijelu tekmu igro manje od 10 minuta!!!!!!!!!!!!
Trener je počeo stavljat kljaka na franovu poziciju a franana moju tak da ja ulazim sam dok neko neš zajebe il se mora odmorit!!!!!!
moram se potrudit da se opet vrati u prvu ekipu!!!! Nema više zajeban*ije na treningu!!!!!no
Al ajde budem valjda uspio!!!!!!!!!-sve se može kad se hoće(moš mislit)!!!!!!!!!!
I tak sad mi opet sve ide niz brdo!!!!!!!!!
Molim onoga(tj. onu-bar se nadam) ko mi je poslo onu poruku volim te da se predstavi jel mi se neda zajebavat s njim(njom)!!!!!!!!!burninmad
Od kad me štefanija opet ostavila ovi u školi me stalno zajebavaju za josipu !!!!!!!! mislim da je ta zajebancija s pravom zato kaj mi u zadnje vrijeme ona stalno nekaj šalje poruke i tak!!!!!!!!!lud
Evo nisam znao kaj da napišem i pogledaj sad!!!!!!!!!!!!!!
Ovo mi je valjda najduži post!!!!-ja bar ne moram pisat samo slovo a da si popravim ocjenu posta!!!!!!!!jel da valjak!!!!!????!!?!?!!?naughty
Eto ljudi to je konačno to!!!!!!!
pozdrav svima a posebno mome društvu i ostalim koje poznam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mah
Komentirajte!!!
e da ljudi zaboravio sam vam reč da ak imate neki komentar bez linka vjerojatno je moj!!!!!!!!!!!smijeh

|Komentiraj 14| Printaj| #|

subota, 16.12.2006.

Opet loše..................

Javljam se samo da vam kažem:
1.između mene i štefanije je definitivno sve gotovo i nema nikakve šanse da opet budemo zajedno!!!!Ostat čemo samo prijatelji!!!!namcor
2.boli me glava več tri dana i neznam kaj da radim!!!!!!!Ubijam se od dosade i crknut ču!!!!!!dead
3.neko me stalno zajebava a neznam ko je!!!!!!!!!bang
i eto tak je meni sad baš zakon!!!!!!!!!!!
U petak u školi nije bilo nikaj zanimljivo!!!Sve dosadn i u kur*u po starom!!!!!!!
Sutra imam tekmu al sam zaboravio kad!!!!!!
ajd "čujemo" se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bok!wave

|Komentiraj 5| Printaj| #|

četvrtak, 14.12.2006.

dobar vam dan ljudi!!!!!!!!!

Evo danas smo u školi imali neku inergriranu nastavu(nekakvo sranje kaj se samo kod nas može vidit)pa smo imali 2 sata hj,2 sata mat, 2 sata englud!!!!!!!!Bilo je dosadno ko i uvijek al nam je sad svaki drugi sat dolazila ravnateljica!!!!!
Pod matematikom su neki koji nisu pisali ispit prije morali sad pisat pa sam franu, teni, ivani i valjku riješio pol zadataka!!!!!(ja sam im baco papirič sa točnim odg a matea pisala, al sam i ja zaslužan)
I tak je danas cijeli dan bilo dosadno!!!!!Sad je u 6 na žerki onoza najboljeg sportaša godina pa je moja ekipa i naravno ja izabrana za tam neku najbolju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hrvatska
sa curama mi baš i ne ide zato kaj nemogu nač ni jednu koja mi se fakat sviđa(osim štefanije al ona "ne zna kaj oče" al uglavnom neče bit samnom!!!) pa mi je potraga u kur*u!!!!!!!!!!!dead
No nadam se najboljemu!!!!!!!!rolleyes
još sam zaboravio reč da me danas tena malo razočarala zato kaj ja njoj prvo "riješim pola kontrolca a ona mene onda kaže ovoj glupači iz hj da se ja s penavom dodavam s nekom papirnatom lopticom(što je bila istina al ipk nije to trebala reč)!!!!!!!! bang
To bi bilo to za danas!!!!!!!!
BOK!!!mah

|Komentiraj 11| Printaj| #|

srijeda, 13.12.2006.

Vračam se!!!!!!!

došao je i moj veliki povratak!!!!wave
Kao što vjerojatno znate crko mi je stari blog i nisam tamo više mogo obj. postove pa sam napravio ovaj blog!!!!burninmadInače ja sam jan i imam 14 i pol god!!!!hrvatska
Več neko vrijeme više nisam sa štefanijom zato kaj kak ona kaže nezna kaj ona sad trenutno oče!!!!!zujo
malo me to sad j*be al sve ču ja to preživjet!!!
ona je fakat super cura samo kaj več neko vrijeme nezna kaj bi htjela i kaj ja znam kaj!!!!
Ja iskreno mislim da ona zna kaj oče al si to neče priznat!!!!
ljudi ak dojdete ostavite komentar please!!!wave

|Komentiraj 9| Printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.