...šok za sistem...

utorak, 29.03.2016.

Lie to me...

Čini se da naše "udarne" medijske kuće nešto propuštaju...






...za gledanje ovog videa morate ostaviti e-mail, ako ne želite, imate ga tu






...komentar:


Oznake: Repetitio mater studiorum est

- 22:36 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.03.2016.

Tko mi je raspizdio LQ?

Dakle, pogledah neki dan njen blog, i imam što vidjeti!
Gospođa je demonstrativno napisala nešto nesuvislo i - nula bodova do daljnjeg.
Pa dobro, kakvi ste vi to ljudi? Nemrete mi sam tak oduzeti rijetku razbibrigu s kojoj sam se mogao pristojno neslagati! Osobno, blogiranje držim razbibrigom i auspuhom na kronične gluposti kojima sam, hoću-neću, bombardiran svakodnevno u životu i sa news portala. Kako duboko vjerujem da samo različitosti mogu izlučiti napredak, svaka osoba, kolega blogerica ili kolega bloger, koji poštuju barem elementarne kriterije uljudnosti, su mi dragi. Ljudski je i sasvim prirodno, da ti neke osobe mogu "dignut živac" nepristojnošću, povremeno ili konstantno. Takve uljudno ignoriram, na svojem ili tuđim postovima. Iz svog pozamašnog blogerskog iskustva, na ovom i još jednom blog portalu, mogu vam reći da je to najbolja metoda. Ništa ih više ne ispižđuje nego kad njihovi komentari ostanu samo - usamljeni komentari! U ostalom, napisano najviše govori o samom autoru. Ulaziti u raspravu sa prostacima, znači spustiti se na njihov nivo, a pristojni tu sigurno gube. Face it, svačije je ustavno pravo da bude idiot. Tu se ništa ne može učiniti.
Glede LQ, ona je očito ortodoksni primjerak horoskopske lavice. Drago društvo, to vam je zajebana sorta koju treba znati hendlati. No, ako imate taj neophodan filing za hendlanje lavice, nagrađeni ste prijateljstvom i odanošću bez konkurencije.

Onda, da čujem, tko je zajebal?

Oznake: lafice

- 14:42 - Komentari (15) - Isprintaj - #