Frizeraj na kraju svemira

utorak, 06.09.2011.

KINOTEKA UTORKOM: MR NOBODY (2009.)

Jednog lijepog dana, razgovaraju redatelj i producent:
-Ej, znaš šta, mislio sam napravit jedan onako, pravi cool zeitgeist film.
-O čemu?
-O ničemu.
-Kako o ničemu, jadan ne bio? Vi europski režiseri samo i znate radit filmove o ničemu i nikome! Evo, glavni lik ti se može zvat Nobody!
-E čovječe fakat… e pa super ti je to ideja, čovječe! I za naslov... Mr Nobody, tako će se film zvat!
-Pa kako ne kontaš da te zajebavam? Al' dobro, ajde… reci mi nešto još šta si mislio unutra stavit.
-Pa ono, mislio sam natrpat sve što je zeitgeist i cool.
- ---
-Pa onako, postmoderno, spotovski snimit, svašta da ima, da se spominju, ono, teorija kaosa, teorija superstruna, teorija mreža, teorija velikog praska, nekako da bude o svemu tome, a opet o ničemu.
-Jel će bit možda i koja teorija zavjere?
-Ma ne, to bi više bilo onako psihološki…
-Ma zajebavam te opet, ajde, samo ti pričaj.
-Šta sam mislio još unutra natandrčit… aha, butterfly effect, pa distopija u budućnosti, pa onda Schroedingerova mačka…
-Ajme meni, opet ta mačka, da vas jebla mačka! U zadnjih par godina tri sam filma i serije pogledo gdje ima neke veze ta Schroedingerova mačka, pa koji vam je svima vrag?
-Dobro, dobro, neće bit mačka… Mislim, nećemo je spomenut, ali će cijeli film zapravo bit o tome, znaš, ono, da različite mogućnosti zapravo sve postoje istovremeno dok…
-Daj ti meni konkretno reci šta će se unutra dešavat, jebali te miševi i mačke naglavačke.
-Pa taj glavni lik, evo, zvat će se Mr Nobody… baš si to dobro smislio čovječe, svaka ti čast… Nemo Nobody! Kužiš, Nemo – Nitko, kužiš čovječe, frajer se zove Nitko Nitko, hahahaha…
-Dobro shvatio sam, nisam glup. I onda?
-E, onda se Nitko Nitko kao starac u flashevima prisjeća svog života.
-Uuuu jebate, originalne ideje!
-Ali čekaj, čekaj, bokte, nisam ni počeo… On se, dakle, prisjeća svog života, ali pazi, ne samo onoga što je bilo, nego svega što je moglo biti, razumiješ? On se u isto vrijeme sjeća svih mogućnosti koje su mu bile otvorene, zapravo uopće više lik ne pravi razlike među njima, ono, u jednoj varijanti život mu je krenuo ovako jer je nakon razvoda ostao s mamom, a u drugoj mu je krenuo onako jer je ostao s tatom, pa mu daljnji tijek života ovisi o tome jel kao tinejdžer odkanto ovu trebu koja ga je pozvala na plažu ili nije… pa se sve to narativno, ono, isprepliće… i onda sam mislio (ponosno) da lajtmotiv u filmu, vizualni, budu, onako, željezničke pruge koje se račvaju, šta misliš o tome, ha?
-Ja o svemu tome ne mislim ništa dobro. Ja mislim da se takvih filmova snimilo već na lopate. Šta bi bilo kad bi bilo! Ima onaj s onom malom štrkljastom plavom…
-Gwyneth Paltrow.
-… e, gdje se prikazuju neki njeni alternativni životi, koji se razlikuju ovisno o tome jel uhvatila metro. Pa ima onaj neki od onog Poljaka… onda u onom 'Mementu' i 'Nesanici' isto imaju tipovi neke uvrnute flashbackove, ma ima toga, čovječe, kol'ko hoćeš, šta si me sad došo davit s tim?
-Da, ali ovaj je za današnje klince, kužiš, šta možda nisu pogledali ove filmove o kojima ti pričaš, a ovaj je još malo kvazi-intelektualniji, puno se tih teorija spominje, ono, metafizika... Njima će to bit ludilo, ej!
-A tko bi glumio u tome, ako se smije znati?
-Paaa… mislio sam… mislio sam Jareda Leta uzet.
-Divno! Odlično! Pa taj ne zna odglumit drvo u školskoj predstavi, jadan ne bio!
-Pa ne zna, znam da ne zna… ali je lep ko greh, a ja sam mislio film skroz vizualno stilizirat, da bude, znaš ono… ful raskošan i te pizdarije. Pa mi se uklapa… a i za cure, znaš… i gej dečke… ono, privuć će to publiku.
-Ful raskošan, kažeš? Dobro koliko ti misliš para da će ti trebat za tu raskoš?
-Paaaa… al' nemoj se ljutit, ono ej.
-Koliko?
-(ne trepnuvši) Trissedam milja.
-Trissedam milijuna eura? Jel ti to mene sinko zajebavaš? Jesi ti, sine moj, normalan? Trideset sedam milijuna… za film o nekakvom didi koji je otišo na kvasinu... i o njegovoj jebenoj mački?
-Ajde nemoj se radit većom seljačinom nego što jesi, znaš kao i ja da bi to moglo imat jako dobru prođu. Totalno je zeitgeist, čovječe, zar ne vidiš! Totalno je ono, kužiš! What the **** do we know, kužiš? Paralelne stvarnosti, ono, prostor, vrijeme, kurac, palac, to je ljudima prva liga!
-Pa jel ima taj film neku poantu? Znaš ono, da idu ljudi u kino doživjet neku katarzu, prosvjetljenje, da žene plaču i to?
-Ma nema, čovječe, kakva poanta, jesam ti reko da je to jedan skroz postmoderni film. Nikakvog smisla pod bogom milim nema. Al' ono, ima Jareda Leta. I lijep je jako za vidit, vjeruj mi, fotografija će bit, ono, za prste polizat. Ima i, tako, jednu lijepu ljubavnu pričicu. Zapravo, više lijepih ljubavnih pričica koje koegzistiraju u …Mislim, ako hoćeš da žene plaču i to…
-Ma plakat ću ja, sinko moj, krokodilskim ću suzama plakat.
-I muzika će bit dobra u filmu…
-Dam se kladit da će bit, za trissedam milja Šopena ću dovest da napravi soundtrack.
-I ima tri ženska lika, kužiš, tri potencijalne žene je on kao imao, tu možemo ubacit isto neku zgođušnu trebu… a i ja sam, čovječe, valjda neka garancija, mislim napravio sam ono, nešto, tu u Europi, u Belgiji…
-O jebla te sva belgijska čokolada, daj, miči mi se s očiju… zvat će te sutra moja tajnica. Ajde, gubi se da te ne gledam. (za sebe) Dobro, bar ćemo na festivalima valjda nešto ubrat. Možda.


06.09.2011. u 15:30 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (2)
Lipanj 2012 (1)
Ožujak 2012 (1)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (2)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)

Komentari da/ne?

Opis bloga

Ako je lijep dan i ako se dovoljno naspavala, autorica bloga možda će napisati nešto zaista lijepo. Ponekad će i o sebi napisati nešto stvarno iskreno. Ponekad.
A ako nije lijep dan, ako se osjeća isfrustrirano i kao da joj vrijeme curi niz prste... pa, znat ćete.

Crvene ruže primaju se na:
sagittaria2@gmail.com

hit counter

Linkovi

Rumbling boys of pleasure:

Klub Labirint
Storyatures

Ladies of easy leisure:

RozaKoza

U FRIZERAJU ČITAMO (I SUPER NAM JE):

Joseph Heller: Kvaka 22
Susanna Clarke: Jonathan Strange & Mr Norrell
Daniel Kehlmann: Mjerenje svijeta
David Lodge: Razmjena
Zadie Smith: O ljepoti

I stripove:

Manu Larcenet: Svagdašnja borba
Marjane Satrapi: Persepolis
Joan Sfar: Chat du rabbin
Danijel Žeželj: Sophia
Bill Watterson: Calvin & Hobbes

U FRIZERAJU VOLIMO:

Hayao Miyazaki, Red Dwarf, aromamasaža, Bailey's, Mljet, Beirut (bend, u gradu nismo bili), Island, Barcelona, čajevi, Pariz, Berlin, duuuugo spavanje, duuuugo tuširanje, mačke, Audrey Hepburn, Monty Python, sunce, aerodromi, dagnje na buzaru, Tolkien

U FRIZERAJU TEŠKO, TEŠKO PODNOSIMO:

paradajz, kukci, telefoniranje nepoznatim ljudima, maglu više od tri dana zaredom, hipsterske naočale