Sagitta odapinje svoje str(j)elice visoko, visoko...

30.01.2006., ponedjeljak

Davno je, davno bilo to...

... kad sam posljednji put napisala post.
I to ne miriše na dobro, jer se neke stvari gotovo i zaborave kad ih dugo ne prakticiraš.
Osim vožnje biciklom i plivanja - to se navodno ne zaboravlja jednom kad naučiš.
Ma moš mislit, meni je ovo drugo čak i uspjelo nakon što sam jednog ljeta (1981. valjda?) naučila plivati!

Ipak, kad je Blog u pitanju, nemoguće je zaboraviti pisati. Ali čitati možda jest.
Ja se duboko ispričavam što vas dugo ne čitam.
Jednostavno ne dospijem.
Prošli mi je tjedan bio lud na poslu, a svaki sam trenutak htjela provoditi s njim.
On je - znate već tko.

Osim što je tjedan bio lud, vikend je bilo još luđi.
U subotu sam nakon radnog dijela izlaska otišla malo do jednoga preslatkog malog i divljeg kluba na Novoj Vesi.
I gore upoznala jednoga preslatkog mladog hrvatskog repera, koji me doslovce razoružao osmijehom.
I to ne samo mene, nego i mice oko mene, koje su me zbog druženja s njim sve nekako poprijeko gledale.
Uf, uf, kako je gušt katkad biti predmetom ženske zavisti!
A da dečko nije to što jest možda ga ne bi ni primijetile!
Ja sigurno bih, jer je stvaaarno cute!

Lijepo je upoznavati nove ljude.
Nikad ne dosadi.
To isto vjerojatno spada u naučene vještine; jednom kad naučiš upoznavati ljude, to nikad ne možeš zaboraviti.
Postaneš ovisnikom o upoznavanju.
Ipak, katkad je varljivo to upoznavanje...
Kao, npr. kad nakon upoznavanja na tu osobu počesto i misliš...

Neću više ništa reći.
Idem vas sad malo komentirati.


- 12:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi