Zvjezdani šapat Duše

utorak, 28.01.2014.

Na prozoru mog auta



Autor slike: meni nepoznat


Dvije kišne kapi jure
Po prozoru mog auta,
Tko ih vodi?
Kamo žure?
Možda u njima je biće nalik
Na nekog drevnog astronauta,
Kojemu je prozor auta
Svemir bez kraja
A kap vode privremeni dom
Far auta u daljini, zvijezda puna sjaja,
Susret sa brisačem, krš i lom.

Tko su putnici nevidljivi oku
Ima li ih više
Traže li možda kaplju drugu,
Bistriju, topliju, kao bunar duboku
Ne bi li u njoj pronašli druge kapi iste kiše?

Far u daljini nudi nepoznato otkriće sjajno
Jedan bljesak i spoznaja
Sve privremeno je, nije trajno!
Ovaj put po staklu
Vodi li prema raju, ili prema paklu?
Grijač auta počinje da bruji
Uznemirene kapi dvije, odupiru se ovoj struji
I hlape… tope se… kao da ih nema više
Po prozoru moga auta brisač poruku sad piše
Mokar trag za sobom ostavlja
I na kaplje dvije odjednom zaboravlja…

Samo što su kapi nestale sa prozora mog auta
U pahuljama snijega
Pronalazim novog drevnog astronauta….


- 19:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.01.2014.

Plameni akvarel



Autor slike: lovethispic.com


Nisam danas napisala niti jedan stih
U meni se sakuplja sad sve više njih
Iskaču iz svake pore, svaka vlas ih nosi
Lepršaju zatočeni čak u mojoj kosi.

Nisam danas opjevala niti jednu boju
U očima se kriju kao pčele u roju
Iskaču iz zjenice, treptaj moj ih rađa
Svaka je rečenica sve slađa i slađa.

Nisam danas upisala moju sretnu misao
Kao da je Svemir spužvom sve obrisao
Sad iskaču rečenice kao meteori
Plameni akvarel počinje da gori.

U njegovom je odsjaju dio mašte moje
U svakom je potezu kap zvjezdane boje
Upisan je ostao trag privremene tuge
Da nije kišnih kapi, ne bi bilo duge.




- 18:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 25.01.2014.

Svjećica - srećica




Autor slike: meni nepoznat (Gral?)


Na današnji datum ja palim svijeću
Za dušu mog davno preminulog tate
Šaljem mu ljubav, oprost i sreću,
Čekam zagrljaje da mi se vrate.

Možda kao dijete nisam znala što gubim
Kroz djetinjstvo nisam primila taj dar
Da uz majku, i očevu dušu ja ljubim,
Za mene je bilo sve gotova stvar.

Danas, u duši odrasle žene,
Sjećanja prebirem, razlog želim znati
A tako su rijetke zajedničke uspomene
U minut jedan sve mogle bi stati.

Ipak u sebi, duboko u sebi
Ljubav osjećam spram duše mi znane,
Ni mišlju, ni riječju da zgriješila ne bi
I osudom ostavila ga pred vratima tame.

Jednom davno, na nekom drugom mjestu
Želja nam je bila iskustvo novo steći
Tek danas razumijem njegovu gestu
Kojom se svjetlosti pokušao odreći.

A kako duša može sebe izgubiti?
Odlaskom, il' bijegom daleko, što dalje…
Ipak jedno drugo možemo još ljubiti
Kad duša duši svjetlost u vječnosti šalje…

Zaigrani plamen svijeće, sad po sobi pleše,
Svaki je titraj šaputavo :“Hvala,
U tijelu čovjeka duše često griješe,
Kroz minutu jednu, svu ljubav si mi dala…“

Tako teku razgovori kada duše nam se sretnu
Kroz tek rođenu svjetlosnu rječicu
Zaigrani plamen čini jednu kretnju zagonetnu
Dok promatram upaljenu svjećicu- srećicu.

Na današnji datum ja palim svijeću
Za dušu mog davno preminulog tate
Šaljem mu ljubav, oprost i sreću
Svjetlosni zagrljaji neka mu se vrate…



- 21:56 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 11.01.2014.

Praznina izvan praznine



Autor slike: meni nepoznat


Praznina izvan praznine
Milina unutar miline
Tijelo dobiveno kao duše moje hram
Punina božanskog postojanja
Negdje…duboko u sebi… jednostavno znam!

Trag materije nudi vidljivu granicu
Osjećaj je sjeme za neobrađenu oranicu
Pepeo i dim, kad vjetar vatru poljubi,
Uzdisaj u noći
Uzdah u trenutku kad nježna zora zarudi.

Da li vidiš u tom trenu nevidljivi sjaj?
Osjećaš li trag početka… ili slutiš kraj?
Lutaš, tražiš naokolo, pitanja postavljaš
Zaogrneš se zaboravom, na sve zaboravljaš.

Kad bi duša tvoja imala krila
Iz tijela bi poletjela i slobodna bi bila.
Ipak, tvoje tijelo dar je, nadahnuće nudi,
Prekorači taj obris, i dušu si probudi.
Više nećeš htjeti lutati po svijetu
Jer unutar sebe otkrit ćeš planetu
A u samom centru, gle, sunčev je sjaj,
Otkrivaš polako značenje riječi – raj!

Praznina izvan praznine
Milina unutar miline
Tijelo dobiveno kao duše moje hram
Punina božanskog postojanja
Negdje…duboko u sebi… jednostavno znam!

- 14:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis moga Bloga

Linkovi

Izvorna mudrost



  • Ne možeš taknuti cvijet
    a da ne uznemiriš zvijezdu


    Francis Thomps






    Pogledaj u nebo i pjevaj
    jer sunce i za tebe
    besplatno sja


    Podijeli svoj kruh
    bolje će prijati
    Podijeli svoju sreću
    i postati će veća

    Volim nebo
    u tvojem srcu.
    Hvala za sve za što
    ne nalazim riječi

    I ti si jedan od anđela
    koje Bog šalje u svijet
    da usrećuje ljude
    da posve tiho,
    ali iz dana u dan
    sade cvijeće sreće
    u živote
    zaboravljenih ljudi


    Phil Bosmans





    Ljubav je jedino blago
    koje se umnaža dijeljenjem

    Mi smo anđeli
    samo sa jednim krilom;
    možemo letjeti jedino
    ako se zagrlimo


    Bruno Ferrero






    Ljubav je jedina sloboda na svijetu
    jer tako oplemeni duh
    da ni ljudski
    ni prirodni zakoni
    ne mogu promijeniti
    njegov smjer


    Halil Gibran


    Svatko je savršeno savršen

    Osho






    Baš kao što rosa pomaže
    rastu cvijeta
    tako i unutarnja
    i vanjska ljubaznost
    potiću rast prijateljstva


    Paramahansa Yogananda





    Rekao sam drvu badema
    brate, pričaj mi o Bogu
    i gle, badem je procvjetao


    Sv. Franjo



    " Ne vjeruj zato što je to mudrac rekao,
    Ne vjeruj zato što je to uobičajeno mišljenje,
    Ne vjeruj zato što je to zapisano,
    Ne vjeruj zato što je to prorečeno,
    Ne vjeruj zato što netko drugi to vjeruje,
    Ali vjeruj sam onom što si sam prosudio da je istina."


    Budha





    Tko ne zna, a ne zna da ne zna
    opasan je, izbjegavajte ga!

    Tko ne zna, a zna da ne zna
    dijete je, naučite ga!

    Tko zna, a ne zna da zna
    spava, probudite ga!

    Tko zna i zna da zna
    mudar je i slijedite ga!

    Konfucije



    ZAMISLI




    Zamisli da nema raja
    Lako je ako pokušaš
    Nema ni pakla pod nama,
    Samo nebo je iznad nas,
    Zamisli sve ljude
    kako žive za danas...

    Zamisli granica da nema,
    Učiniti to teško nije,
    Razloga za ubijanje i umiranje nema,
    Nema ni religije,
    Zamisli sve ljude
    u miru kako žive...

    Da sam sanjar, možeš reći mi,
    No ja nisam jedini,
    Jednoga dana, nadam se, postat ćeš i ti,
    Kao jedan, svijet će živjeti.

    Zamisli posjeda da nema,
    Ako možeš, to me čudi,
    Potrebe za pohlepom i gladi nema,
    Samo za bratstvom svih ljudi.
    Zamisli sve ljude
    Cijeli svijet kako dijele...

    Da sam sanjar, možeš reći mi,
    No ja nisam jedini,
    Jednoga dana, nadam se, postat ćeš i ti,
    Kao jedan, svijet će živjeti.


    Preveo:Vedran


    Autor:John Lennon




    Ne možemo činiti ništa veliko - samo male stvari s velikom ljubavlju

    Majka Tereza





    Stvari ne vidimo onakvima kakve jesu, nego onakvima kakvi smo mi

    Talmud






    Za duhovno putovanje postoji samo jedan kraljevski put...ljubav

    Ljubi sva bića ; to je dovoljno

    Postoji samo jedan jezik - jezik srca

    Postoji samo jedna rasa - rasa čovječanstva

    Postoji samo jedna religija - religija ljubavi

    Postoji samo jedan Bog - On je sveprisutan


    Sri Sathya Sai Baba




    Ljubav je izvor mira
    Bog je izvor ljubavi


    Isus