pali anđeli noseći krila rodama

08.11.2005., utorak

I gori vatra...

U neprekidnom strahu, osvrćem se preko ramena, ledim se na melodiju vlastitog mobitela, skačem na zvuk otvaranja vrata i sa strepnjom iščekujem, iščekujem BAN.

Eh, a kad se samo sjetim da mi se još jučer ni samoj nije pretjerano išlo na to putovanje... Međutim, kad čovjek jednom donese odluku, odskoči neka varnica slijedom čega kao da se prelomi mentalna barijera nepoznata porijekla. Ukratko, jučer mi se nije toliko išlo, danas mislim da ću poludit ako ne odem... U Francusku, opet... k'o lani u ovo isto doba godine... Tu je prilika, besplatna prilika, malo zabave, malo rada, mnogo vozikanja (al' koga briga ja sam maestro spavanja u busu). Jedina moguća kočnica su moji mili roditelji koji će, ako čuju (a ja sam već čula, što znači sve su šanse da će i oni) ime grada u koji idem na crnoj listi francuskih gradova pomahnitale bakljade, staviti veto na moj odlazak i tu prestaje svaka rasprava... Buuuaha... A još svoju paru izbijam sama! Doduše morala bih falit s posla 5 dana + vikend, a uz to sam i prije tri tjedna isto falila 10tak dana s posla jer smo išli na apsolventsko u Grčku, al' to sve se da nadoknadit (ili je već nadoknađeno) tako da nemam razloga ne otići... Moja je savjest čista (ionako je sve to u glavi :-))...

Ne preostaje mi drugo doli srediti nestanak struje u vlastitoj zgradi (ili bolje kvartu da ne bude sumnjivo) i onemogućiti svojima pristup drugim izvorima informacija (uključujući kontakt s drugim ljudima) - potpuna izolacija u trajanju od 3 dana, a kad odem prijatelji...

Saddam
- 10:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tko li to poviruje kroz ovo čudo? Borg? Priča ide ovako: Nekada davno...

...u bunkeru od kamena, u sjeni smokava, u dolini Neretve (a povremeno u Lapadskoj uvali u Dubrovniku) stanovahu diktator (Saddam, crnka, voli cipele fetišistički, utjelovljenje dobrote i savršenstva), mudro dijete (Kaya, vječno mladog izgleda, rusofilka-ponosna šminkerica), kontraspijunka bravarka (LaMargot-wannabe akcijska junakinja, profesionalna vrcačica od crvene kemijske) i mesožderka oka krvava (Hijena-naša draga sex bomba velikih apetita i još većih dimenzionalnh očekivanja:-)))

Copyright©2005 Safikama
email: bitno.nije@gmail.com

Linkovi

Himna

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
Ne bih više nikad učio za badava
Samo onol'ko, kol'ko mi treba
Da još ostanem paf od tolikog neba

Da se mogu kao nekad, vratiti na početak
I biti onaj isti bahati dječak
Ne bih forsir'o neki ležeran stil
Niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
Moje snove u raspored
Riskirao bih svaki pokušaj
Da zadržim taj osjećaj

E'o 1 koja mi je na ovaj petak baš legla

As I was a going over Gillgarry Mountain,
I spied Colonel Farrell and his money he was countin'.
First I drew me pistol and then I drew me rapier,
Sayin' stand and deliver for I am your bold receiver.

cho: Well shirigim duraham da
Wack fall the daddy oh, wack fall the daddy oh
There's whiskey in the jar.

He counted out his money and it made a pretty penny,
I put it in me pocket to take home to darling' Jenny.
She sighed and swore she loved me and never would deceive me
But the devil take the women for they always lie so easy.

I went into me chamber all for to take a slumber
To dream of gold and girls and of course it was no wonder.
Me Jenny took me charges and she filled them up with water,
Called on colonel Farrell to get ready for the slaughter.

Next morning early before I rose to travel,
There came a band of footmen and likewise Colonel Farrell.
I goes to draw me pistol for she'd stole away me rapier,
but a prisoner I was taken I couldn't shoot the water.

They put me into jail with a judge all a writin'
For robbing Colonel Farrell on Gilgarry Mountain.
But they didn't take me fists so I knocked the jailer down,
And bid a farewell to this tight fisted town.

I'd like to find me brother the one that's in the army,
I don't know where he's stationed in Cork or in Killarney.
Together we'd go roving o'r the mountains of Killkenney,
And I swear he'd treat me better than me darling' sporting Jenny.

There's some takes delight in the carriages and rolling,
Some takes delight in the hurley or the bowlin'.
But I takes delight in the juice of the barley,
Courting pretty maids in the mourning oh so early.