Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



*music is my aeroplane...*

red hot chili peppers
tool
deftones
balašević
ramirez
urban
r.e.m.
rage against the machine
weezer
coldplay
azra
rundek
belfast food
svadbas
oasis
radiohead
u2
franz ferdinand
placebo
kaiser chiefs
james blunt
arcade fire
starsailor
athlete
guns`n`roses
metallica
the pogues
the dubliners
nirvana
wolf parade
bajaga
riblja čorba
pearl jam
green day
manu chao
six pack
arctic monkeys
hladno pivo
incubus
thursday
the cure
muse
keane
system of a down
dashboard confessional
boysetsfire
the smackdown
matchbook romance
taking back sunday
this day will burn
alexisonfire
as i lay dying
fall out boy
the used
death cab for cutie
poison the well
***
ma slušam sve kaj mi valja.. ;)





free web counter

free web counter

*u ovoj šumi betona,čelika, samo rijetki snivaju, zaista...*

24.12.2006., nedjelja

*...nije svako veče badnje,al ovo danas sasvim slučajno, badnje je...*






weeeee,evo i mog skoropabožičnog posta :D! badnjak je danas i meni je baš ljepo sve,jučer i prekjučer me tu i tamo držala božična euforija,a to volem. i danas sam se opet omotala s lampicama, na bateriju su pa nije bed da če me struja strest :D, stavila rogove rudolfske i pustila stori super nova božični treš cede,koji je nezaobilazan ovih dana. uz ol aj vont for krisms iz juuuu :D.ah.

kao šta ste več mogli pročitati,jučer je bila ta *d kava* 3 vesele lepršave djevojčice-naravno, rejmond (raymond.blog.hr), ponekad poželim(fragileheart.blog.hr ) i ja (ja,ova tu :D) (ispričavam se,al ne znam stavit linkove u post,bedak. ). ja sam imala čast predložiti birtiju, maj fejvrit još od srednje i eto,njima se svidjela..a i muzika nam je bila dobra,prvo božične pjesme,prigodne,pa onda stare legendarne koje svi znaju...a da je rejmond popila onaj pelin,vjerojatno bi i zaplesale,ovako smo se samo mrdale u ritmu (pa mislim,ko ostaje ravnodušan na tek je 12 sati ili na sobu dvadesettri :D! )

kava mi je bila preeeekrasna, još sam pod dojmom,i ta 3,odnosno 4 h -jer smo rejmond i ja ostale nakon šta je ady morala ič, su bila jaaako jaako divna! pričale smo o svemu, našle sto zajedničkih tema, pričale svoje životne dogodovštine,podjelile neka iskustva, hrabrile se za dalje, imale nadasve pametne zaključke... :D uz ramirez kao nezaobilaznu temu (3 fanice na jednom mjestu, svašta posebno!,i odluka da je aljoši ipak oprošten stih- nekad mi predugo treba,da se sjetim koliko si ljepa...,a nekom drugom ga ipak ne bi oprostile.),i naravno prigodni razgovor o dragim blogerima, neke je rejmond navela,al i o drugima smo pričale,pa bi ih i htjele vidjet na nekoj sljedečoj kavi,o daaa... :) vrjeme je naprosto letilo.
najviše smo se smijale,upadale jedna drugoj u riječ, s glavne teme završile na sto sporednih,ma jednostavno,trebali ste biti tamo,i nek vam bude žao šta niste ;)!!

šta se tiče djevojaka samih, slažem se sa skicom koju je rejmond napisala,divna je stvarno, i divno joj stoji kratka kosa! starke su ovaj put bile iste,ali posebnost je naglašena različitim rukavicama! mi lajks it! :D .i pokazala nam je bilježnicu s predavanja na faxu po kojoj se zaista može zaključiti koliko je odgovorna i kolko sve redovito prati ;). i naravno da ima vrhunske ocjene.

ponekad poželim je isto divna skroz, slatka sva i djeluje ozbiljnije,vjerojatno zbog naočala ;). ne bi nikad rekla da je mlađa od mene 2 godine,vau! i bila je skroz fensi jer je kao išla na trostruki ročkas,al znamo da se zbog nas sredila ;). pa nejde se na takvu kavu svaki dan! heh. ona je i inače predsjednica ramirezovih grupija, pa svi zainteresirani nek se jave njoj osobno :D!

uglavnom,curke ostavile ste odličan prvi dojam na mene(ponekad poželim sam prvu skužila,pa smo gledale je li ona visoka djevojka kod sata rejmond. i pogađate,bila je ona :) ) a kasnije ste ga i zadržale! i hočem na još puuno puuno kava s vama,stvarno!

i kraj večeri je bio posebno zanimljiv,kad smo srele dječaka o kojem sam im pričala,pa je moja veselost opet prerasla u euforiju..veri najs! :D .dakle,divan kraj divne večeri,pa ono,ponovilo se svakako! :D

inače,ovih dana kod mene ima svega..mislim,rješila sam zadnja 2 kolokvija,jedan čak i odlično (daaaa,dobila sam 5 iz testa informiranosti...ah :) ),a od drugog rezultati stižu druge godine tek ;)...
bila na još jednoj posebnoj kavi i koncertu s 2 nedavno upoznate, ali vrlo drage osobe...unatoč užasnoj gužvi u gradu uspjela sam obaviti mali šopingič i kupiti poklončeke za drage osobe. i pila sam onu kavu koju kupiš na trgu i onda se šečeš okolo i prekul je,filmski ;).

svojoj opsesiji sa zvjezdicama dodala sam još jedan dokaz,pa sad osim šta ču ih imat na majcama,olovkama,torbama,maramama i svim ostalim stvarima,imam ih i na sebi :D. zauvjek,samo moje dvije zvjezdice dole na leđima. i s obzirom na moj,sječate se,strah od vađenja krvi, ovoj igli sam hrabro pogledala u oči,stisnula zube i znam da če me opet vidjeti heh ;))....malo je bolilo,malo peklo,al sve je bilo trenutno,a moje tetovažice če trajat cjeli život...ah hrabra ja :D!


eto,okitila sam bor (sama! divan je,znam), radila s mamom neke slane kolače zvjezdice,jer ne volim baš ove druge koje če moji papat, i dalje pjevušim božične pjesme i odlučujem se dal ču ič na neku kavu i večeras...onak,kava pa grupna polnočka...

svima želim ljepo proveden Badnjak, još ljepši slatkasti Božič i da ga provedete s onima koje volite...fino si pojedite, zabavite se,i nadam se da budete dobili kakve poklone,iako to nije bit blagdana,znamo.. ;)
eto,zamislite da sad svira *sretan božič svakome* ,u verziji od fantoma ,to mi je draga pjesma...jedino snjeg fali,al neču sad kvarit atmosferu... :D so nove godine se još valjda čujemo ;)... uživajte!

- 19:27 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...iako sam nasmijan
kao klaun reklo bi se razigran
to je maska samo za trenutak
iza nje se smrzavam...


...jutro me zatiče samog u kaosu tema, u mojim strofama lagani raspad sistema...




*...any time of year you can find me here...*

ajsikju: 375-562-339

mejl: