Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



*music is my aeroplane...*

red hot chili peppers
tool
deftones
balašević
ramirez
urban
r.e.m.
rage against the machine
weezer
coldplay
azra
rundek
belfast food
svadbas
oasis
radiohead
u2
franz ferdinand
placebo
kaiser chiefs
james blunt
arcade fire
starsailor
athlete
guns`n`roses
metallica
the pogues
the dubliners
nirvana
wolf parade
bajaga
riblja čorba
pearl jam
green day
manu chao
six pack
arctic monkeys
hladno pivo
incubus
thursday
the cure
muse
keane
system of a down
dashboard confessional
boysetsfire
the smackdown
matchbook romance
taking back sunday
this day will burn
alexisonfire
as i lay dying
fall out boy
the used
death cab for cutie
poison the well
***
ma slušam sve kaj mi valja.. ;)





free web counter

free web counter

*u ovoj šumi betona,čelika, samo rijetki snivaju, zaista...*

12.12.2006., utorak

*...uzmi sva sanjarenja, sakrij se od starenja...*




oooo da, šaren dan ko diznilend i ja imam 20 godina. danas :D. sad sam kao stara malo,al nisam . jedino nemam više teen u godinama kad na engleskom piše. šteta. jučer kod frenda s faxa malo proslavili njegov i moj ročkas,malo sam si popila,a inače ne pijem baš pa je sve veselo bilo x).ups.hihi.al ljepo ajde.
mama uvjek kaže da sam samo godine skupila,a pameti ne,pa možda je to i točno. bumo vidli.
želim si za rođendan puno smjeha,dobrih prijatelja,ludosti, dječastosti, dobre muzike, ritam u glavi ,puno vaših postova,ostvarenih snova i svega ostalog šta me čini sretnom. ja bi si to.uz zdravlje naravno. a može i dječaka kojeg u ovim zimskim danima ;). eto nadam se da če dragi ispunjivač rođendanskih želja pročitat ovo,pa ko zna..!

inače,neki dan bila na sarajevskim letu štukama,divnooo bilo. i debeli precjednik prije njih (boook osijek,book!),i još bendiča nekih. oduševila se kolko ljudi zna za štuke i sve pjesme su pjevali,dok neki nisu ni čuli za njih. al divni su.
a ramirez propustila nažalost zbog hc koncerta,isto je super bilo. al čula sam da me aljoša pročitao na popisu forumaša hihi ;)!

kupila neki dan cede od djece,od prije par godina. a htjela sam ga imat i odličan je.
i daaa,pročitala sam si *pravi se da ovo nisi vidio* divna knjiga,divna divna!! od prve stranice su me več trnci prolazili,skroz. pročitala ju u jednom danu. sad mama čita i sviđa joj se. frendica mi rekla da me isto prepoznala u nekim stvarima unutra.i svašta. :)

i kavovanje/čajovanje s oblačicom :D! divno! hočem još,ooo daa! i sa svima!brzo brzo!
i ispiti počinju sad pomalo,hm,moram i učit počet...ma budeeeem 8).aha.
a na trgu najljepše miriši tam di je onaj štand sa slatkišima za božič i imaju pržene bademe. podsječa me na djetinjstvo i mogla bi tamo satima stajat i upijat. donosi neke ljepe uspomene,svaki put nove i razveseli me. i dok dobra muzika svira može se plesat. provjereno :).
izgleda da neče bit balaševiča ni ove godine :(.a ja bi koncert.jako jako.fali.

evo samo kratki postič,bit če još koji ove godine ;)!!

p.s. snjeguljici mojoj želim nek joj dugo potraje ta magija...zna ona.


- 22:44 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...iako sam nasmijan
kao klaun reklo bi se razigran
to je maska samo za trenutak
iza nje se smrzavam...


...jutro me zatiče samog u kaosu tema, u mojim strofama lagani raspad sistema...




*...any time of year you can find me here...*

ajsikju: 375-562-339

mejl: