Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



*music is my aeroplane...*

red hot chili peppers
tool
deftones
balašević
ramirez
urban
r.e.m.
rage against the machine
weezer
coldplay
azra
rundek
belfast food
svadbas
oasis
radiohead
u2
franz ferdinand
placebo
kaiser chiefs
james blunt
arcade fire
starsailor
athlete
guns`n`roses
metallica
the pogues
the dubliners
nirvana
wolf parade
bajaga
riblja čorba
pearl jam
green day
manu chao
six pack
arctic monkeys
hladno pivo
incubus
thursday
the cure
muse
keane
system of a down
dashboard confessional
boysetsfire
the smackdown
matchbook romance
taking back sunday
this day will burn
alexisonfire
as i lay dying
fall out boy
the used
death cab for cutie
poison the well
***
ma slušam sve kaj mi valja.. ;)





free web counter

free web counter

*u ovoj šumi betona,čelika, samo rijetki snivaju, zaista...*

30.11.2006., četvrtak

*a napolju mraz i magla i zima,a napolju mrak,al ovde sve štima...*

>LINK

da,da, vani je magla,i zima,al nije baš jako nego je meni ljepo baš.
i onak je sivo sve,i spuki ,ko u heri poteru. i katedrala se s ribnjaka tak najljepše vidi. svjetla probijaju maglu ,ko u oblacima...optimistično mi djeluje :). i nije baš jako zima...taman je. i da,naravno,miriše na snjeg..onaj pravi!

vozim se ovih dana na kruzeru svom,divno je,baš sam si kul :D..i slušam si muzikicu neku laganu,paše mi,pjevušim i smijem se sretno.uživam u tome.
naravno,kad je kiša padala nisam se veselo vozila,ali sam veselo skakutala po lokvicama :D!
čak su na faxu komentirali da mi je pametno to jer je kiša stvarno jako padala. eto savjet svima-nabavite gumene čizme,veselkaste i šarene,za kišne dane da ih uljepšaju!!

eto ja i dalje brojim dane...veseli me 12.mjesec,svake godine. sv.nikola,pa rođendan,pa božič pa nova godina. sve je sjajno,svjetlucavo,blješti i čarobno je. volem.

a u horoskopu za ovaj mjesec,u koji naravno-vjerujem kad je dobar piše mi da če bit puno neobičnih situacija,slučajnosti koje to zapravo neče biti i sudbinskim događajima koji če mi pomoč da se oslobodim duhova prošlosti..
eto,za neke stvari sam vjerovala da se slučajnosti koje to zapravi nisu i djelovali su mi sudbinski,al eto...ta-daaam,nisu to i ispali!!
ono,neke stvari su se posložile i izgledalo je kao da samo dobro može ispast,pa se preokrenulo...ne previše,ali dovoljno da mi malo poljulja optimizam...mislim da ču ja i dalje letjet na svojim krilima,al mi je opet tu sastrane i neki mali čovječuljak koji me upozorava da ne smijem naivno vjerovati svemu šta na prvi pogled izgleda dobro...i dalje čekam da se puzle poslože i da sve dobije novu dimenziju...jednom mora,možda još malo.

ehh,da,na toolu u beču je divno bilo..divno prekrasno!!uživo zvuče još 500x bolje. nisam znala jel bi prije gledala na pozornicu,ili na drugu stranu lasere i efekte,ili ljude okolo ..ma sve pomalo sam,i sve u isto vrjeme,i uživala u doživljaju.i na ulazu su mi redari fotič uzeli pa nemam slike,al dobro...slike su u glavi :).. eto,budem nadam se išla i druge godine kad dođu negdje blizu...
i u busu je bio jedan dečko,skroz krešimirmikičast je bio (ne mišakast, mikičast,glumac onaj :D),skroz simpatičan i smješan mi je bio.


novi deftonsi mi se sviđaju.zadnja dva dana doma sviraju belle&sebastian,buraz ih otkrio. dobro jutro :). naravno da su još od neki dan rasprodane karte za tvornicu sutra..a htjela sam ič :/. a najviše mi žao šta na ramirez neču moč. teleportacija bi dobro došla ovaj put!

i pozivam vas drage moje najdraže blogere,za početak na virtulanu kavu/čaj/cedevitu/colu/kuhano vino/mineralnu/pivu,ma kaj god vam paše...s nekima sam več bila i divno je :D...naravno,ajsikju,opet mi je u funkciji,pa evo broja 375-562-339..pa se nadam se čemo se družit malo i na taj način ,ja biii :D

i citat jedan najljepši sad:

"detinjasto,pomislih...
detinjasto,svom srećom..
po nekoj mojoj gramatici,naime,taj pridev je jedan od većih komplimenata koji se mogu uputiti takozvanim Odraslima..."

/i nisu mi jasni oni koji ne vole balaša,uopče../



- 19:25 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...iako sam nasmijan
kao klaun reklo bi se razigran
to je maska samo za trenutak
iza nje se smrzavam...


...jutro me zatiče samog u kaosu tema, u mojim strofama lagani raspad sistema...




*...any time of year you can find me here...*

ajsikju: 375-562-339

mejl: