srijeda, 02.03.2011.

Povračanje poreza


Najme kaj… predao sam dakle, predao prijavu poreza.
Znam, volim čekati zadnji dan, kada je paradoksalno, najmanja gužva.
Paradoksalno, da. Baš kao što je i moja prijava poreza paradoksalna.
A paradoks e u tome što – sam nezaposlen!

A kako sam spasio guzicu bjeloglavom supu? Ovaj , Jaci – pa više nisam zapisan na burzi.
Paradoksalno- jer nisam niti zaposlen. A paradoksalno- prijavljujem porez.
ŠTO ZNAČI DA GA I PLAĆAM!

A priča ide recimo ovako.

Prije par mjeseci bio sam (svojom voljom ) zadnji put na burzi.
Kao dio statistike nezaposlenih. A hrvatska burza rada odlučila je po nalogu odozgo biti učinkovitija. Vrlo.
Najme , moram spomenuti da ne primam, niti sam ikada primao ikakvu naknadu od države. Niti ju želim. (milosti ne tražim, niti bih vam je dao)
Barem dok sam radno i mentalno sposoban!

Iako u radnoj knjižici imam tek potvrđena 2 zanimanja, već dugo se bavim barem duplim brojem djelatnosti, jer sve su srodne i slične. Naravno, inteligentnom i stručnom čovjeku, ne i burzi rada.
S u zadnjih barem dvije godine bio sma na dosta razgovora za posao i uglavnom su me procijenili kao – prekvalificiranog.
Jer kad se na nekakav posao javi (ne serem sad!) 150 ljudi – uglavnom će uzeti nekog s manje iskustva.
Opet taj paradoks, jelda....

Možda i ne. Jer čovjeka s manje iskustva će i manje plaćati i lakše odjebati kad im više ne bude potreban. Jer tko bi se zajebavao sa svim tim doprinosima, davanjima, socijalnim , mirovinskim zdravstvenim… ha?!?!!?
Tako mi je par puta ponuđen posao- samo ako pristanem raditi na crno! I ako mi nije BAD pričekati zasluženu lovu 2-3 mjeseca ... kasnije.
Same old story. Na isti način i država plača svije dugove …ako ih odluči platiti. I eto domino efekta.

No vratimo se na zadnji moj posjet burzi.
Moj sektor ( grafički design, fotografija) su spojili sa nekim lijevim sektorima i dali im svima istu babu*.
(*baba – ne označava dalmatinsku baku, niti stariju žensku osobu, već obijesnu bezobraznu, doduše žensku osobu poput omražene premijerke, primjera radi.)

Dotična gospođa gleda moj CV, koji sam refreshan pristavio pa kaže: AHA! vi dakle honorarno radite kao novinar. Da-kažem ja. I predajete u školi. Correct. I htjeli biste pokrenuti vlastitu djelatnost …

- Dakle- ja ču vas izbrisati s burze rada. Jer vi očito ostvarujete neka primanja.

Draga gospođo ja bi rado da ostvarujem vaša a vi moja mizerna primanja- pomislih si u sebi
- Vi dakle samo zloupotrebljavate burzu rada, koristite socijalni zet pokaz i trošite moj novac.

Keee?- rekao bi sada Milan Bandić (poznat kao čovjek koji je nestao)
Gospođo ovo zaslužuje repliku netočnog navoda. Khm… khm…dakle:

Ne! (fucko no!) Ja iako sam nezaposlen, nisam besposlen.
Ne čekam doma sa sve 4 u zraku da mi kruh padne s neba. Borim se za jebenu egzistenciju u ovoj jebenoj državi. I eto… pokušavam raditi… pa makar i honorarno.
I NA TO PLAĆAM POREZ !
A vi gospođo od TOG POREZA primate plaču. A niste mi niti jednom do sada pronašli posao iako moram trošiti svoje vrijeme i dolaziti ovdje trošiti ga uzalud s vama.

ZNAČI vi trošite MOJ novac i to uzalud!
Bez obzira što je i vrijeme novac!

A socijalni pokaz. Uh da…mogli bismo pomisliti da sam uz privilegija socijalnog zetovog pokaza izgradio vilu pod sljemenom!
I od tada više nisam na statistici među 370 tisuća hrvatskih jadnika, koji su svi kako ih OVA VLAST naziva – samo paraziti koji cicaju državu i voze se- tramvajima.

I kad je onaj tutlek ĐURO, došao na TV DNEVNIK srati oko skandala sa zataškavanjem broja nezaposlenih, nekako mi je bilo drago da, iako sam nezaposlen- nisam među tom brojkom.
Jer je nemoralna svinja s vlasti došla sa isprintanim Excel tablicama i grafikonima –a koji NE ZNAČE ništa.
Tek snop papira kojim može mahati. (znam i ja isprintati jebenu Excell tablicu pa nisam ministar)
Jel' dragi moji sugrađani – i drage kolege nezaposleni. Vi ovoj državi niste ljudi, vi niste osobe. Vi ste im tek STATISTIKA. Ovce čiji broj je lakše sakriti pod tepih.
I ne zaposlenost se u ovoj državi ne rješava ZAPOŠLJAVANJEM.

NE! Rješava se BRISANJEM IZ STATISTIKA.

Jer i bjeloglavi Staljin na vlasti može citirati onog pravog.

kada sjebeš jednog čovjeka to je tragedija.
Kad ih sjebeš 378 000 – to je STATISTIKA!


I sada zamislite da am i ja jos na tom popisu...pa Jaca jos 3 dana se nebi usudila obznaniti o kojem broju nezaposlenih se radi :P

Zato sam eto, ponosno, danas prijavio svoj porez na isplaćene honorare.
Znam da će mi isplatiti puno manje nego što bi trebali.
Ali ako mi isplate i SAMO JEDNU KUNU, biti će mi drago, jer je to kuna manje koje ni išla tim lopovima na vlasti!

Sretan vam dan prijave poreza & njegova povrata.



- 02:26 - Kaj ti imaš za reč '? (4) - Isprintaj si za čitanje na WC-u - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

link · link · link · link
eXTReMe Tracker