vrijeme te ne čeka...

bila je sasvim normalna gradska cura...lijepa, zgodna, inteligentna...pohađala je visoku školu u kojoj je dobro prolazila! uvijek je znala stvoriti ugodnu atmosferu za svih...naravno, uvijek postoje ljudi koji nekog ne vole...ili ga manje vole...nju to nisi mogao...ljudi su ju voljeli ( većinom su to bili njeni frendovi) ili mrzili!postojale su samo te dvije opcije! S druge strane on je bio također lijep...zgodan...pametan, veliki sportaš! Bio je omiljen među curama i u društvu,ljudi su ga naprosto voljeli! Bio je jednom rječju dečko kojeg svatko može poželjeti...ali ne i imati! Uvukao joj se pod kožu, zavoljela ga je, nakon nekog vremena totalno je poludjela za njim ali nitko to nije znao osim njega, jer o tome nije voljela pričati! dani su prolazili a njihovi odnosi su bili promjenjivi, nestabilni, ...na lune!no, on njoj nikada nije uzvraćao ono šta je ona osjećala...zbog toga je i patila! dani su prolazili i ona nije znala da joj ističe vrijeme-ODLAZIM-rekao joj je jednu večer...nije znala kako se postaviti, hoće li plakati ili biti sretna zbog njega...ona je stojala ukočeno, nije se micala...nakon nekoliko minuta digla se s kreveta i otišla...nisu se čuli dan...dva...otišao je!tamo je uživao, zabavljao se, imao je super life al nije znao što je ostavio kad je otišao...naravno došlo je vrijeme praznika i on je trebao doći posjetiti svoje a s tim je računao da će i ona biti tamo pa da će se naći, al kad se vratio, nije mogao dobiti gori poklon za božić, saznao je da je umrla...naime već duže vrijeme je bila bolesna, razmišljala je kako će joj on pomoći da se oporavi...ni u najvećoj mori nije znala da će ju ostaviti samu, da će ju ubiti do kraja...falilo je samo da on 'stisne' taj gumb koji će ju zauvijek pozdraviti s ovim svijetom...što je on nerazmišljajući učinio...te dvije riječi:MRTVA JE!!-zaboljele su ga više nego da ga je netko fizički doveo do boli! osjetio je jednostavno toliku tugu, bol koja mu je parala srce...osjećao je kako mu lice pije suze...prvi put u životu shvatio je da ju je volio...Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


14.10.2006. | 19:35 | sjećanje je jedino što ostaje,nakon svega što nestaje | ovaj je dan kao otkinut list,samo tišina i zrak i ti... | sastavila sam te kao pjesmu,od simbola,i sada ne znam šta značiš | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


tko sam???

zovem se dragana a.k.a. bule(zovu me frendovi)
najveće mane su...nemam ih,haha,ma šalim se-jedna preehiperaktivna opičena osoba
obožavam ludiranje,smijeh,zajebanciju...
volim svoje frendice,cigare,školu (samo ne volim matiš)jer mislim da je to jedna pametna stvar u mom životu bez koje bi sada bila još gluplja nego što jesam,svoje starke,kosu,četkicu za zube (bez koje ne mogu),jesti povrće,plesati,njemački jezik,romantiku,ljeto,techno,rock,linkin park...
ne volim alkohol,drogu,travu,zimu,kišu,jesti puno slatkoga,glupe ljude koji su stalno namrgođeni i nisu spremni za akciju,svoje tijelo,matiš,mengu,kad me bliske osobe lažu,ogovaranja,svađe,narodnjake(tako su mi se zgadili)...
ne bojim se nikog osim Boga
smijem se jako često...
neki ljudi misle da sam totalno luda
najgore se osjećam kad me netko povrijedi!to može trajati jaaaako dugo
u horoskopu sam nekarakterističan znak za mene-RIBA-blaga,plaha,samosažaljiva,...
jako sam temperamentna i tvrdoglava osoba
bez dlake sam na jeziku i bez problema kažem nekog šta ga ide...jako sam iskrena!
i like pain i...volim to!
mističnost mi je nešto prekrasno...


Linkovi

thefza
malacokojadica
fotkeizkutka
onelittlezombi
puppy06
bezgljiva3maffina


ja i moja naj frendica sanda a.k.a. rasta girl

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ja i eli (best friend)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

mara and viki(super friends)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

maja and eli

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

didi-the best frendica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ja and didi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ja

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

moja ljubav...=)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

me and maja

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

jasnić i sanda the best girls

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

jaaaahahaha

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge