uspjelo!!

jučer je svima već znano održan humanitarni koncert u uljaniku! ulaz je bio 15 kn! došlo je 800 ljudi.. i zaradilo se 12000 kuna! svaka čast!! dj sheky je puštao mjuzu a malo poslije su nastupili i style zero! sve u svemu bilo je okej! žao mi je što sam otišla ranije, jer je poslije sheky puštao tehno...no! nama je bilo malo tapija kad su počele hrvatske, pa smo se samo zaputili do rojca! tamo je bilo super! upoznala sam nekog amerikanca s dreadama! i tako! ni pod koju cijemu mi nije bilo žao što sam išla tamo jer znam za šta sam dala lovu! super su ti humanitarni koncerti i nek ih bude još! večeras je odluka pala ići i arubu!dole je ok mjuza a i usput doći će još neke meni drage osobe! moje curke su jutros u pet išle za rijeku u šoping i sad ne znam kad se vraćaju! moram ih nazvati!
poz sve osobe do kojih mi je stalo!oni koji se osjećaju tako osjećat će se pozdravljani..hehe...do daljneg pisanja!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


07.10.2006. | 14:50 | sjećanje je jedino što ostaje,nakon svega što nestaje | ovaj je dan kao otkinut list,samo tišina i zrak i ti... | sastavila sam te kao pjesmu,od simbola,i sada ne znam šta značiš | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


tko sam???

zovem se dragana a.k.a. bule(zovu me frendovi)
najveće mane su...nemam ih,haha,ma šalim se-jedna preehiperaktivna opičena osoba
obožavam ludiranje,smijeh,zajebanciju...
volim svoje frendice,cigare,školu (samo ne volim matiš)jer mislim da je to jedna pametna stvar u mom životu bez koje bi sada bila još gluplja nego što jesam,svoje starke,kosu,četkicu za zube (bez koje ne mogu),jesti povrće,plesati,njemački jezik,romantiku,ljeto,techno,rock,linkin park...
ne volim alkohol,drogu,travu,zimu,kišu,jesti puno slatkoga,glupe ljude koji su stalno namrgođeni i nisu spremni za akciju,svoje tijelo,matiš,mengu,kad me bliske osobe lažu,ogovaranja,svađe,narodnjake(tako su mi se zgadili)...
ne bojim se nikog osim Boga
smijem se jako često...
neki ljudi misle da sam totalno luda
najgore se osjećam kad me netko povrijedi!to može trajati jaaaako dugo
u horoskopu sam nekarakterističan znak za mene-RIBA-blaga,plaha,samosažaljiva,...
jako sam temperamentna i tvrdoglava osoba
bez dlake sam na jeziku i bez problema kažem nekog šta ga ide...jako sam iskrena!
i like pain i...volim to!
mističnost mi je nešto prekrasno...


Linkovi

thefza
malacokojadica
fotkeizkutka
onelittlezombi
puppy06
bezgljiva3maffina


ja i moja naj frendica sanda a.k.a. rasta girl

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ja i eli (best friend)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

mara and viki(super friends)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

maja and eli

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

didi-the best frendica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ja and didi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ja

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

moja ljubav...=)

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

me and maja

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

jasnić i sanda the best girls

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

jaaaahahaha

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge