štafeta....grrrrr....


bila sam na blogu od zvjerke i dobila sam štafetu....bangbangznači....moram napisati na što me asociraju ove stvari:::
RUŽE::hmmmm....crna ruža-smrt i smjelost...crvena ruža-strast...te dvije stvari su mi oduvijek nekak povezane...neam pojma zaš....valjda....jer ponekad zbog neuspjele ljubavi zna umrijet dio duše....
KREVET::eeeeeeeee....moje omiljeno prebivalište...heh....u zadnje vrijeme samo ležim na svom lijepom krevetu(lol)i razmišljam o svom usranom životu....no comment...
GLAZBA::iako mi pjevanje baš neide volim mjuzu....opušta me i uvijek je tu za mene...glupo zvuči...znam...al mjuza je dio mene koji nikada neće umrijeti...obožavam slušat mjuzu i plesat....hehe...
VALENTINOVO::iskreno...to je za mene samo neki glupi dan....crapy valentine's day....hehe....neznam kaj da kažem o tom...nisam romantičarka u duši....jebiga....


i za kraj,štafetu predajem....hm...tantaranta....hehe....predajem ju tini(tovarici...)....ti mi moraš napisat na šta te asociraju ove stvari:frendovi,ljubav,pivo i droga....smijeh
ae....pozzz


25.04.2007. | 15:41 | 83 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (21)
Ožujak 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


ja sam....


Free Music

Free Music



Free Music

ewo koliko vas je bilo na bljogu(postavljeno 20.3.2007. u 15:38)

Counter
Counter
KKind
AAstonishing
TTrustworthy
AAppealing
RRich
IInfluential
NNice
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

yesIme:/
Prezime:/
Nadimci:Ketty,Kate,Kata...
Godine:14
Moji best frendovi:Kikica,Lana,Manekenka,
Kika,Sema,Zele,Klaudija,Natalija....
(sorry ako sam nekog zaboravila....)
Hoby:odbojka,neki put i rukomet,ples,mjuza,posteri....
Kako stojim s ljubavi:Ne stojim nikako,nema tog kod mene(barem za sad...),solo...
Naj grupe:RHCP,Linkin'Park,Bullet for my Valentine....

I evo još neš o mojim frendovima koji su mi kao obitelj postali...
Zvjerka(kiara)::bang:odlična frendica,ima poteškoća u
razvoju(zajebavam se...),ponekad cjepidlači...
pijandura,ženi dajte malo cuge i vutre i dali ste joj svijet...
sve u svemu LUDA!!!!!bi rekli vi istrijani-baćin!cerek
Džifa(manekenka)cerekmahlud:fancy girl,pomaže mi puno kad sam u bedu...
voli ......(neda mi se nabrajat...),luda curka,osjećajna
i partyanerica...kisss....
Lana:moramo joj smislit neki nick...:),samouvjerena i odlučna iako
ju je lakooooo naljutit...ali sve u svemu odlična cura koja voli pomagat...
pozzz...
Sema:najopičenija cura u mom razredu,stručnjak šta se tiče
spuštanja profama,ima odličan friz,jednom riječju:
iskrena i simpatična cura!!
Kika iliti Globusgirl:obožavaaaaaa Globusa,odličćna frendica i
mrzi pedera!!(svi znamo na kog mislim...),isto kao i kikica
ima poteškoća u razvoju(mozga...)...lol..voli zajebavat ljude,
sram ju je priznat neke stvari...a jebiga nisu svi tak otvoreni....nemam šta
više reći...
Tovarica(tina-iz splita):neznam šta da kažem za nju...super mi je,zajebantica i fooooora cura...baš mi je draga i nadam se da ćemo duuuuugo bit frendice....kiss
Ljudi za mene kažu da sam:::-tvrdoooglava
-luda
-da se volim zajebavati
-neznam koji stil da furam...
-volim čamit na chatu i općenito na kompu
-obožaaaaaavam slušat mjuzu
-obožavam ples i najdraži film mi je
Dirty dancing(ako niste,pogledajte ga...)
-nekima sam simpatična,a nekima nisam
(to vam nebi znala reć...ask my friends!!!)
A ja kažem:-volim tući buraza i sestru(buahahahahaha...lol...)
-MRZIM kemiju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-volim se družit i nevolim biti u nekoj većoj grupi ljudi,
ja sam više tip koji dobro upozna manju ekipu i s njima komunicira...
-mrzim cure koje nemaju svoje JA
-mrzim ljude koji dopuštaju da drugi gaze po njima,zapravo ne mrzim ih
već ih sažalijevam
-omiljeni bar:sorisso definitiva mente
-omiljena igra:find it2
-volim imat svoj prostor i nevolim kad mi stara ide spremat sobu(jer ja nepospremam...)
i onda nemam pojma di ja šta,a i tako i tako neznam di mi je glava a di tijelo...
-obožavam svoju sobu....
-mrzim se slikat jer nisam fotogenična...nono
...................
ni 100000000000000000000000 boxeva nije dovoljno da se opišem....lol...pozzz...

Friendster images

Friendster images


layout for myspace

layout for myspace


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


Gunsi-Don't cry

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know

Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby

And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight

And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby

And don't you cry tonight
An don't you cry tonight
An don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Evo da ne budete tužni ko i ja,malo zabave(možda se čak i nasmijete...)!!!

Myspace

Myspace



Natpis za vrata tvoje sobe:
-Pokucaj i sačekaj odgovor prije nego što uđeš
-Ne otvaraj ladice-mogu eksplodirati
-Ulaziš bos-na svoju odgovornost
-Jedino JA odlučujem kada je vrijeme za sređivanje
-Razbacane stvari moraju ostati gdje jesu,inače ih neću moći naći
-Krevet namještam samo jednom tjedno da bi se izbjeglo nepotrebno gužvanje posteljine
-Ako ne voliš galamu,ne ulazi
-Ako te ugrize pauk,ne uzvraćaj-drugi se teško nabavlja
-Oni koji me hoće probuditi,bolje da imaju kacigu na glavi
-Ne zaboravi,JA sam ta koja odlučuje što se skida i što se stavlja na zid
-Ukoliko nisi neophodan unutra-ostani vani!



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


myspace layout

myspace layout


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


layout for myspace

layout for myspace


Friendster

Friendster


Image hosting

Image hosting