Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Design by--> ShadoW
11.2007 (2)
10.2007 (3)

INFO!

WTF is this blog about!?

Pa primarno cu se koncentrirati na Anime. Probat cu o svakoj epizodi animea kojeg pogledam napisati ponesto i popratiti screenshotovima :P To bi sve bilo malo lakse da je blog.hr omogucio kategorije, posto nije morao sam se snaci na drugaciji nacin bit ce vam objasnjen na drugoj strani ----------->
Enjoy.


WTF are u!?

A human!
Spol: Male
Age: 16
City: Slavonski Brod FTW!
Gamer nick: ShadoW
Real life nick: Zhicka
Blood type: Shadow nema krvnu grupu . like duhh
Gamer class: Uber Pwnerer :P
Interesi: Anime, gameing, manga, movies, music, web design etc.
Zivotni uzor: Pffft. Ja sam si uzor!
Email: I5h4d0wI@hotmail.com
Msn: I5h4d0wI@hotmail.com
Xfire: shakamaru
ako sam nesto zaboravio be sure to tell me!

Linkovi

Cool Blogovi:

Ze0's "True Ninja"
Stily's "2. Klupa"
Pootha's "Puta.blog.hr"


Free Blog Counter



hit counter

Number of visits:P

Kategorije

Okay da vam pojasnim ovaj sustav jer nisam to prije vidio nigdje :P
Ovdje cu stavljati linkove od "kategorija" tj. postova kao npr. Naruto, Death Note etc. Ovdje ce biti linkovi samo anime postova a ostale stvari ce biti normalno postane bez linkova. U tim kategorijama pisat ce samo jedan post koji cu ja nadopunjavati kada pogledam novu epizodu tog animea.. svaka nadopuna ako sam ja to dobro namjestio bi trebala se pokazati na vrhu pocetne stranice ili ti ga indexa. znaci koji anime zelite samo kliknete ovdje dole.. enjoy! nadam se da vas ovo nije zbunilo previse :D

Anime Epizoda








Stuff

Music
Background music

Bleach best theme....



SOAD
Toxicity.mp3

aerials.mp3

Question.mp3

Slipknot
wait and bleed.mp3

Anime OP & ED
Little by Little -...

What's up, people!...

Yura Yura - Naruto...

Wind - Naruto.mp3


More later :P

četvrtak, 08.11.2007.

Please Teacher

A.K.A. Onegai Sensei je anime iz 2002 godine, kao i vecina animea zasniva se na mangi koju osobno nisam procitao. Sastoji se od 12 epizoda + 1 OVA.
Jako mi se svidio i eto nedavno sam ga opet pogledao :P i odlucio blogati :D
Genre: Ecchi, sci-fi, romantic comedy.
Drugim rijecima anime ispunjen komedijom, kinky i ozbiljnim scenama.
Davat cu ocjene za svaku epizodu te na rkaju za cijeli anime. Ocjene ce biti na skali od 1-10 :P but 5 je prosjek.

Onegai Teacher: Episode 1
Original naziv: "Tell Me, Teacher"

Cijeli anime se bazira na odnosu dvoje ljudi, Mizuho Kazami i Kei Kusanagi.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Prica pocinje tako da Kei objasnjaava svoju rijetku bolest u kojoj pada u komu kada je posebno depresivan, nervozan etc. Iznad svega ne zeli stati*, on tu bolest naziva "standstill". I tako on napocetku biva svjedokom slijetanja NLOa omfg aliens! I pred njime se pojavljuje prelijepa zena duge roze* kose.
Sljedeci dan pici u skool nekako ignorirajuci NLO....But have no fear nova profa dolazi u zamjenu neke stare babe. Hehe indeed to je ona alien/zenska.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ne kuzim kako ali cini se da ju nije skuzio. Blah blah skool is booring anyways. Samo se zbilo nekoliko kretenski/Lol ispada Keievog frenda Hyosukea, a ostatak je pretty booring.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
After skool vraca se on kuci kad ono Profa mu se useljava kao susjeda... omg. On kao faca id on njoj pomoci te nakon nekog vremena saznaje da je ona alien, i naravno krece bjezati.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Dospjeva u njezin space ship i trckara okolo te dovodi ship u stanje u kojem se vozi okolo tako da svi ljudi mogu vidjeti lolz... Nakon nekog vremena sve se to smiri.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Marie kontrolor broda neki mali thingy, naljuti se na Keia i salje ga u neki alterdimenziju blah blah too much action and stuff.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Na kraju Kei i njegova profa leze u kadi ona na njemu... heh lucky bastard.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
I nisu upali u bilo koju kadu nego u kadu njegovog strica. Heh ima sexy fen.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vjerujte mi previse sam pisao i opisivao ali sam zakljucio bolje da vi to pogledate i sami otkrijete stvari ne da vam ja tu spoilam sve.

Ocjena: 8.5 --> Nisam htjeo previse ni premalo. Inace obozavam prve epizode i uvode u sve. Eto recimo sto sam zamjerio mislim da su malo pri kraju previse akcije* stavili ali je vrlo dobro iskoristena svaka sekunda. Lijep uvod rejoice for my next ep post :P

Download:LINK!



|Komentiraj 26| Printaj| #|

<< Arhiva >>