utorak, 01.02.2011.

za šankom...

Bila je običan petak i spremala sam se za izlazak. Ništa veliko nije bilo u planu, tek piće s prijateljicom u omiljenom kafiću. Na sebe sam navukla traperice i majicu, a ispod traperica, samo za sebe, obukla čipkaste crne gaćice.
U kafiću su zauzele svoje mjesto, stol u kutu do prozora. Pretresle smo najnovije teme, one stare o kojima se još dalo raspredati, i uskoro je postalo jasno da bi večer mogla rano završiti. Iznenadila sam se kada je konobar donio dvije čaše pića za njihov stol.
-„ od dečkiju za šankom“- rekao je. Okrenule su se i imale što i vidjeti. Dva macana, prava komada, sjede i smješkaju se. Pred svakim boca piva i cigareta u ruci.
-„ O, pa poznajem ga!“-ustanovila je Vanja i pokazala na desnoga. „često je ovdje“.
-„da? Pozovi ih ovamo“-rekla sam joj. Vanja im je rukom dala znak neka priđu i odmah započela spiku sa poznanikom. Njegov prijatelj mi je pružio ruku:
-„Ivan, drago mi je. Moj nepristojni, raspričani prijatelj je Mario“
-„Malena, drago mi je“-prihvatila sam čvrsti stisak. Nastavio je konverzaciju, raspitao se o osnovnim stvarima, tražio konobara još po jedno piće. Tri puta. Lagano sam se već crvenila od alkohola, a njegov pogled je u tome pripomagao. Bio je vrlo otvoren u svakom pogledu, ni jedna tema mu nije bila tabu. Naravno, razgovor se na kraju nekako sveo na seks, što meni, naravno, nije smetalo. Dala sam mu do znanja da ne tražim vezu, već zabavu, što se njemu svidjelo.
Vanja se već dobrano zadubila u „razgovor“ sa prijateljem, i nije niti primjećivala svijet oko sebe.
-„oni zbilja ne gube vrijeme“ – iskomentirala sam njihove poljupce i zalutale ručice.
-„pa, imaju pravo, bolje jezik koristiti na druge načine...“-namignuo je Ivan. Ispričala sam se i otišla do Wca. Na izlasku me dočekao mrak-netko je ugasio svjetlo. Nisam vidjela kamo idem i zaletila sam se u nekoga.
-„ Oprosti, ništa ne vidim“ rekla sam i odmaknula se, kad me ruka „stranca“ uhvatila oko struka i čvrsto privinula uza se. Sve mi je bilo jasno u trenu, i prihvatila sam igru. Pronašla sam mu usne u mraku i strasno ga poljubila. Prislonio me uza zid, podigao ruke iznad glave i nastavio me ljubiti, po usama, vratu, ramenima... jednom rukom mi je i dalje čvrsto držao zglobove u zamci iznad glave, a drugom je lutao po mojim grudima. Oslobodila sam jednu ruku i spustila je na njegove prepone. Već tvrd i iznenađujuće velik, pulsirao je pod traperom njegovih hlača.
-„ne, ne može ovo biti tako jednostavno“-prošlo mi je kroz glavu. Istrgnula sam drugu ruku iz njegovog stiska, poljubila ga i još jednom stegnula prepone i pobjegla. Ostao je gledati začuđeno gledati zamnom, ali ništa nije rekao. Izašla sam iz Wca i sjela za naš stol
-„a što se ti tako zagonetno smješkaš?“-zanimalo je Vanju.
-„hehe, ništa, ništa...“-rekla sam i namignula joj.
-„a gdje mi je prijatelj zaglavio?“ – zanimalo je Maria.
-„a čuj, mislim da see ostao uljuditi“-rekla sam i nasmijala se. Vanja i Mario nastavili su sa svojiom igricama čim se Ivan vratio za stol. Nagnuo se nad mene s leđa i šapnuo mi
-„baš si vražja, znaš?“
-„znam, znam“-namignula sam mu. Neprimjetno sam mu još jednom rukom prešla preko prepona, teko toliko da mu dam do znanja da igra nije gotova...
Kafić se lagano praznio, bila je nedjelja i ljudi su relativno rano završiili izlaske. Na kraju smo ostali nas četvero i konobar, kojem je polako bilo dosta svega. Na kraju mu je prekipjelo, dobacio mi je ključeve i rekao:
-„hoću sutra sve na svom mjestu, Mala.“. Ivan me je pogledao u čudu.
-„poznajem gazdu“-objasnila sam mu. Potočila sam svima po još jedno piće, pustila laganu glazbu i sjela Ivanu u krilo. S obzirom na to da u kafiću nije bilo nikoga, nastavila sam naše igrice. Polubila sam ga u vrat, puhnula na vlažno mjesto i šapnula na uho:
-„žalim ga u sebi...“
Nije komentirao, samo me čvršće privio uz sebe, zavukao jednu ruku pod moju majicu i poljubio me. Zatim je ustao, primio me za ruku i poveo:
-„dođi ovamo“, poveo me u drugi dioo kafića, odjeljen šankom od prednjeg dijela. Posjeo me u stolicu i skinuo mi traperice i gaćice jednim potezom. Spustio se na koljena i dugim, slatkim potezom polizao moju picu. Nisam smjela ispustiti ni glasa. Sa jesam,l vrištala bih od ekstaze. Stavio mi je prst u picu, a zatim ga oblizao, gledajući me u oči. Bila sam tako napaljena, da je iz mene curilo... dao mi je znak da se ustanem i okrene, namjestio mi je ruke na naslon jedne stolice, primio me za bokove i nabio ga svom dužinom... nabijao je snažno, svaki put punom dužinom... boljelo je, no bilo je sjajno... stavio mi je jednu ruku nisko na leđa, a drugu na usta. Nisam shvatila njegovu namjeru, savršeno sam se suzdržavala da se od mene ne čuje niti glasa. A onda je spustio ruku niže, na moju guzu, i jednim prstom čvrsto prodro u nju. Poželjela sam vrisnuti od užitka, na sreću, njegova ruka me je spriječila. Ugrizla sam ga za dlan, no nije mu smetalo, dapače, nabijao je sve čvršće i žešće. Nabio je još dva tri puta, a onda me okrenuo i nabio mi ga u usta... istog trena osjetila sam njegovu vruću spermu na jeziku. Nabio ga je još par puta, a ja sam jezikom prešla po svakom njegovom milimetru, ne dopuštajući ni kapljici da mi pobjegne... podigao me i poljubio, privijajuće me čvrsto uz sebe... obukli smo se i vratili k golupčićima, koji, na sreću i za čudo, nisu niti primijetili da nas nema....

- 15:30 - komentari (1) - print - za šankom... -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.