četvrtak, 23.04.2009.

beacuse the night...

Image and video hosting by TinyPic

Subota je navečer, i, kao i obično, dogovaram se s frendicom preko MSN-a kada će me pokupiti, što ćemo obući, koju nijansu sjenila staviti i ostale ženske tričarije. Usput pokušavam obaviti, kao i svako žensko biće, barem još 10 funkcija: staviti maskaru u potrebnoj količini, odlučiti što obući da bude dovoljno seksi, ne droljasto i da ne govori „očajna sam“ i najvažnije od svega, održati zanimljivu konverzaciju sa Njim.
Već nekoliko mjeseci razmjenjujemo mailove, instant poruke i sms-ove. I svakim danom, svakom porukom osjećam sve veći afinitet prema Njemu. Odličan je prijatelj. No, ja kao ja, nisa se mogla zadovoljiti samo tim saznanjem. Naravno d sam brzo zamjetila njegovu slatke okice, savršeno neoblikovanu crnu kosu, zavodljiv osmjeh, presladak način na koji digne lijevu obrvu kada kažem nešto zločesto…da, nešto zločesto, jer sam, naravno, nakon svih tipičnih prijateljskih tema, potegnula i one malo više prijateljske. I da, njegovu guzu, naravno.
„miči ruku iz gaćica i vrati ju na tipkovnicu!!“-zabljesnula mi je poruka na ekranu, uz malenog smješka
„a ne mogu se obuzdati kad si tako sexy:)“- uzvratila sam istom mjerom, nadajući se da ipak neće primijetiti svu moju iskrenost. Unatoč svemu, i dalje sam bila pobornik spontanosti.
„no, jel se ide danas van?“- ponovio je pitanje koje sam zanemarila
„ja idem, naravno… a za tebe ne znam.. ideš?“
„pa ako me hoćeš povest sa sobom“-odgovorio je. Znala sam da se šali, jer je imao puno prijatelja i njegov izlazak nije ovisio o mojoj dobroj volji.
„naravno, samo me pokupi, ja sam ionako uskoro gotova“

Napokon, oko pola 12 sam čula trubu i istrčala u novim, vrtoglavo visokim potpeticama van. Usputna pusa u obraz, način na koji sam pozdravljala sve svoje prijatelje i usputni popravak njegove frizure je pao:
„moramo još samo pokupit Žanu, ako nije problem…“
„a jel baš moramo???“-našalio se, no ipak sam načula ponešto iskrenosti u tom pitanju.
„a moramo, dogovorila sam se s njom još jučer…“
„OK, al onda idemo i po Karla, moglo bi Žani bit dosadno s nama“- namignuo mi je
Odvezli smo se uz škripu guma, što je on obožavao a ja nisam podnosila. Samo se slatko nasmijao na moj iživcirani frktaj. Poželjela sam ga na licu mjesta, u vožnji. Moj adrenalin je naglo potekao žilama. Već sam se saginjala preko mjenjača i polako otkopčala njegove hlače. Nije se bunio, već mi slobodnom rukom pridržao kosu dok sam ga uzimala u usta u svoj njegovoj ukrućenosti. U mojim mislima, naravno.. iz maštanja me prenuo zvuk zatvaranja stražnjih vrata-Žana je ušla u auto i opet smo kretali uz škripu guma. Pogledao me onako ispod obrva, očekujući moju reakciju. Ovaj put je izostala…
Stigli smo pred klub koji smo te večeri planirali zaposjesti, a tamo nas je, po dogovoru čekao Karlo. Ušli smo u klub i smjestili se na uobičajeno mjesto- već smo bili domaći tamo. Dečki su odmah otišli do šanka po „nešto za opuštanje“, a Žana i ja smo se raskomotile, sjele u visoke stolice i poveli mali ženski razgovor dok nije bilo prisutnog muškog dijela:
„Malena, pa ti ga očima jedeš“
„znam… nadam se da neću samo očima večeras“- namignula sam joj.
Uto se vratili dečki sa 4 čaše, pa se naš razgovor morao prekinuti. Klub se malo po malo punio, susretali smo poznanike, smijali se i uživali. Kako je večer odmicala, On mi se sve više primicao, a ja nisam uzmicala. Uskoro smo plesali u jako tijesnom zagrljaju, izvijajući se u ritmu. Reflektori su obasjavali naša tijela u mahovima, u ritmu udaraca mog srca.
„postaje vruće ovdje!“-više je viknuo nego šapnuo na moje uho…
„da, je“ složila sam se- „a da se odemo malo van rashladiti?“- upitala sam i namignula. Odlučila sam napokon potpuno preuzeti kontrolu. Uhvatila sam ga za ruku i požurila iz prepunog kluba. Nakon nekoliko minuta bili smo vani, na slobodi. Ušli smo u njegov auto i počeli se ljubiti, iznenada, snažno i strasno. Njegov jezik plovio je mojim ustima, tražeći moj, njegove ruke bile su na mojim leđima, privijajući me sve bliže sebi..
„ej… ne možemo ovdje… „ uspjela sam se nekako sabrati, probuditi iz transa…
„imaš pravo.. ali kamo?“
„ k meni, sama sam…“- zabrzala sam. Željela sam ga više od ičega. Iznutra sam gorjela ako suha borovina, gaćice su mi se već dobrano natopile sokovima.
Parkirao se u dvorište i ponovno me privio u zagrljaj. Nježno sam se odvojila od njega i uhvatila kvaku na vratima, no on me, sada već grublje, obujmio oko struka i nastavio ljubiti.
„idemo iza…“- promumljao je između dva poljupca. Nespretno smo se premjestili na zadnje sjedište, pokušavajući se pritom osloboditi odjeće. On je ostao u boksericama, a ja u gaćicama i majci. Izvalio se na sjedište i povukao me na sebe. Pritisnula sam se tijesno uz njega, tako da sam sad već pošteno osjećala njegovu erekciju na svojoj malo uspaljenici… povukao je svoju ruku na moju guzu i gnječio ju. Polako je zavukao prste pod rub mojih gaćica, kao lopov i tražio vlažnu rupicu. Ja nisam gubila vrijeme, već sam vlažnim poljupcima prekrivala njegov torzo. Ruka mi je pobjegla u njegove bokserice i lagano masirala njegov ponos. Bio je tako čvrst i debeo, jedva sam ga obujmila šakom. Slina mi je potekla i prije no što se uspio snaći, ja sam se povukla na koljena pred njega i uzela ga u usta polako i nježno, želeći da osjeti svaki centimetar mojih usta. Najprije sam obuhvatila vrh glavića, a zatim sam počela obuhvaćati ostatak. Osjetila sam na jeziku kako lagano pulsira. Jednim naglim pokretom uzela sam ga cijelog, što je bio popriličan pothvat. Oteo m u se poluglasni uzdah, što je mene još više napalilo. Položio je jednu ruku na moje tjeme, ali nije diktirao ritam, očito mu je odgovarao zadani. U jednu ruku sam uzela njegova jaja, a drugom sam drkala ono malo njegovog ponosa što nisam uspjela zadržati u ustima. Uz nekoliko spretnih pokreta dovela sam ga do vrhunca. Napunio je moja usta preslatkim nektarom, sa užitkom sam izvukla iz njega posljednju kap ejakulata.
Začudila sam se kada sam vidjela da je još uvijek čvrst, ali nisam pokazala to iznenađenje, već sam se samo nasmješila i popela do njega da mu na brzinu utisne poljubac na usne.
Iz naših razgovora znala sam koja poza mu je omiljena, a pošto sam večeras odlučila zadovoljiti svaku njegovu slatku želju, spustila sam se na sjedište na sve četiri, pružajući mu pun pogled na moju guzu i pohotnicu. Nije gubio vrijeme, ubrzo sam osjetila njegove ruke na svom struku i glavić na ulazi u rupicu. Zadrhtala sam od želje, užitka i spoznaje da ga napokon imam. Ušao je u mene polako, jer sam za njegove standarde bila poprilično uska. Bio je nježan, kako volim i kako je on znao da volim. Ulazio je u mene polako, a zatim izlazio gotovo punom dužinom, ostavljajući samo glavić i meni. Polako je ubrzaao pokrete, a ja sam se počela nabijati na njega u ritmu. Na trenutak je potpuno stao, puštajući me da vodim igru. Rukama mi je prelazio preko leđa, milovao mi grudi, i ispuštao preslatke uzdahe koji su me dovodili do ludila… ubrzo me obuzeo grč zadovoljstva i moja mala pohotnica počela se stezati oko njega. Čini se da je ta kap prelila čašu, i on se naglo izvukao iz mene i zasuo mi guzu sjemenom. Srušila sam se na sjedište, a on je legao preko mene i ljubio mi vrat…
„nismo se baš ohladili.. meni je još više vruće“-našalio se
„pričaj mi!“-zadihano sam rekla.
Obukli smo se kako bi mogli otići u kuću pod tuš.
Uživala sam u nježnom dodiru njegovih ruku i toploj vodi koja nam je ispirala oznojena tijela i opuštala mišiće. Nažalost, morali smo požuriti natrag u klub. Na sreću, ovo je tekpočetak jedne druge priče.

- 00:44 - komentari (8) - print - beacuse the night... -

nedjelja, 19.04.2009.

°°°°°°

ovaj put neće biti priče. samo jedno pitanje, točnije, želim čuti vaše mišljenje i usporediti ga sa svojim.
Kako na najbolji način pokazati osobi da ti se sviđa a da se pri osiguraš od gubitka iste? kako to pokazati nekome zakoga misliš da također ima afiniteta prema tebi, a kako nekome, za koga misliš da ih (još) nema?
zaista me zanima što mislite.
hvala

- 18:34 - komentari (3) - print - °°°°°° -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.