linkiši
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


my icq - 336159510
my msn - ruzha4@hotmail.com
my tag - http://tagged.com/ruzha4
kako je lepo biti glup..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

doroteja
18
petrinja
hipijka u kurcu
marica zna!!
:D
love to travel
buahaha
HAJ FAJV :)
ljubav mi je sve!
volim..
ševiLi!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

posthipizam.

ponedjeljak, 07.05.2007.

prlji z in da haus.

jeste li ikad morali sakrivati ljubav?
ali ne da se oboje volite i da vam to zabranjuju.
nego da vi volite drugu osobu i da vam ona to zabranjuje?

iako to nije nikad rekao,znam da tako misli.
znam da nikad nećemo postati javnost.
jer on mene ne voli.
nije važno.
samo da mu napokon mogu pokazati koliko mi je stalo.
sretna sam.
rekao je..možda jednog dana..
do tad mogu samo pjevati.
i dati mu to do znanja..


i thought you'd be out of my mind
and I'd finally found a way to
learn to live without you

i thought it was just a matter of time
till I had a hundred reasons
not to think about you

but it's just not so
and after all this time
i still can't let go

i've still got your face
painted on my heart
scrawled upon my soul
etched upon my memory baby

i've got your kiss
still burning on my lips
the touch of my fingertips
is love so deep inside of me

i was trying everything that I can
to get my heart to forget you
but it just can't seem to

i guess it's just no use
in every part of me
is still a part of you

i've still got your face
painted on my heart
scrawled upon my soul
etched upon my memory baby

i've got your kiss
still burning on my lips
the touch of my fingertips
is love so deep inside of me

i've still got your face
painted on my heart
painted on my heart
painted on my heart

something in your eyes keeps haunting me
i'm trying to escape you
and I know there ain't no way to
to chase you from my mind

i've still got your face
painted on my heart
scrawled upon my soul
etched upon my memory baby

i've got your kiss
still burning on my lips
the touch of my fingertips
is love so deep inside of me, baby

i've still got your face
've still got your face
painted on my heart
painted on my heart
painted on my heart



možda ćemo se jednom..

u sred bijela dana..

primiti za ruke..

jednako čvrsto..

s istom željom..

da budemo jedno..


Image Hosted by ImageShack.us

- 11:57 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

diskripšn
totalna sloboda.
flower power.
groovy.
sedamdesete.
hippiji.
ljubav.
mir.
harmonija.
peace,love&all that sh#t
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj mali čikić spasojić
align=left>
I adopted a cute lil' superman fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!
stairway to heaven.








nasip in petrinia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us