nedjelja, 29.01.2012.

Get rid of the blues


PhotobucketDa kazem da sam postala nova, bolja osoba preko noci? Nope, tek sam pocela. Imala sam par trenutaka slabosti kada su me uhvatile nostalgija i, kako to obicno bude kad prode malo vremena a glavica se ohladi, zelja za oprastanjem (le fu). Najteze se pogledat u ogledalo i zavirit u sebe samog jer osjecaj nije ugodan, ali kad to napravis i onaj unutarnji glas ti kaze "Alo, ej, to nisi ti, prestani!" mozes opet dignut glavu. Nitko nije rekao da ce biti lako.

Pa sto radim ovih dana? Socijalni zivot sam stavila po strani osim pokoje kavice s kolegama s faksa. Posvetila sam se sebi.
Rekoh tisucu puta da necu fejs spominjat al... dammit zijev! Kao sto znate, deaktivirala sam profil. Otada mi se javilo nekih 5-6 ljudi s cmoljavim pitanjima tipa "Ajme zasto si me blokirala?". Nek mi netko objasni zasto je ljudima lakse pomisliti da je veca mogucnost blokiranja bez ikakvog povoda nego samog micanja s tog sranja!? Zalosno. I onda izjave "Fali ti sigurno!/Vratit ces se za par dana.". Iskreno? Ne nedostaje mi nimalo. Donjelo mi je vise gluposti i zivciranja nego ikad dosad i napravilo od mene nesto po cemu sam par godina unazad pljuvala. Dakle, hvala, al NE hvala. Radije cu potrosit koju kunu na mobitelu da ljude usmjerim na e-mail i msn. Evo bas je jedan frend koji msn nije otvorio ima godinu i pol dosao samo da se javi cerek bas sam fina guzica, znam.

Na francuskom mi je super iako me gnjavi naglasak- kao i u svakom jeziku koji sam ucila dosad, ocito mi je to Ahilova peta. Upisat cu tecaj za vizazista sebi za dusu na proljece... Tj razmatram tu opciju jer ne znam hocu li uz faks, francuski, fitness i pripreme za Cambridge imat vremena. Kampanjskog ucenja se dan danas nisam uspjela otarasit.

Dizajn malo - pomalo sredujem. Zaboravila sam kako sve to u HTML kodu funkcionira pa sam nabadala sa siframa i postavkama. Background slikicu sam sama radila . Imam neke probleme s bojom fonta u boxu i kalendaru kojeg sam morala maknut da mi ne nagrduje izgled bloga.
Eto to je to, zapravo nastavak zadnja dva posta, nista pametno hahah. Pozdrav nut

29.01.2012. u 00:22 • 41 KomentaraPermalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari da/ne?


Photobucket

Uklanjanje reklama s bloga: Link

Bastet, Benecia, Blog jedne.srednjoskolke, Dark Angel Of Death, Dorian, Fallen beauty dressed in dark, Fynn, Ina, Jade H., Jan, K., La Fierté, Leptirica, Little Bunny, Medusa, Na Krilima Anđela, Nancy Jane, Na vrhu svijeta, Neuspjeli pokusaj zivljenja, Noir Classique, Simple, The World As I See It, Viki.! :), Written in the scars, Xie.

Korzeti i steznici. Puderaste nijanse u kombinaciji s crnom. Opsesija tusem, sjenilima i mat ruzevima. Volim pisanje, kvalitetne filmove s happy endom, talijanske serije, jazz dance, s-faktor i knjige. Uvijek kasnim. Zanimaju me dizajn interijera i ucenje stranih jezika =). Tumacenje snova. Vizazizam etc. Tutoriali: Xsparkage i Jessica Harlow i Loepsie cerek

Jedan komentar je dovoljan, ne morate nabijat :)