srijeda, 11.01.2012.

When did your heart go missing?


Photobucket

Jos nisam vratila dizajn da to budem JA u potpunom. Al nekako nije ni ovako lose, crna slova na bijeloj podlozi, kazu ljudi da je ugodnije za oci. Sto vi kazete?

Dalje... Saznala sam nesto ruzno eek. Nesto sto bi imalo smisla otkrit odmah kada se dogodilo, ne sada kada je ta informacija beskorisna al itekako uzrujavajuca. Sto reci? Mozda nije istina to sto je receno, a mozda me moj zenski instikt ipak podsvjesno upozoravao tako da nisam napravila nesto zbog cega cu dugorocno rage-at, mozda samo nad izgubljenim vremenom i prokockaim povjerenjem.

I zato sam vam u proslom postu rekla zasto se (po meni) isplati rec ruznu istinu dok je na vrijeme!!! Znam da bi mi ovo puno vise znacilo da je tad izaslo na vidjelo, no to me nije sprijecilo da uspjesno rijesim neke obveze za faks makar je bilo gluho doba noci. I nastavit cu tako, mlada sam i nisam jos ni pocela zivjet al ovo malo sto sam prosla a bilo je sranja- prezivjela sam, dakle moze se sve. Ovu zadnju recenicu zamislite podebljanu i uokvirenu.

Na ovom blogu cu objavljivat malo odredene teme, malo gluposti iz svakodnevnog zivota (koje nikog ne zanimaju hihi) tako da sam cijela njunju kad to procitam nakon par mjeseci i nasmijem se vlastitim izjavama =). Nema smisla da odrzavam dva ili vise bloga, uvijek jedan ostane zapusten.

Anyway, moram rec da sam happy sto vas se nakupilo u ovolikom broju, po sitnicama vidim da ipak ima kvalitetnih ljudi, od postova u kojem se vide razmisljanja do komentara. Jos jednom obavijest, ako zelite onaj prokleti ad s vijestma koji iskace iz desnog dijela maknut, link je u desnom boxu, brzo i lako za rijesiti se tog thumbup.

P.S.: Zasto se svatko nasmije na spomen blogova jer je to "prosla moda"? Ah te povodljive ovcice rolleyes.

Gospodo, pozdravljam vas! cerek mah

11.01.2012. u 01:30 • 13 KomentaraPermalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari da/ne?


Photobucket

Uklanjanje reklama s bloga: Link

Bastet, Benecia, Blog jedne.srednjoskolke, Dark Angel Of Death, Dorian, Fallen beauty dressed in dark, Fynn, Ina, Jade H., Jan, K., La Fierté, Leptirica, Little Bunny, Medusa, Na Krilima Anđela, Nancy Jane, Na vrhu svijeta, Neuspjeli pokusaj zivljenja, Noir Classique, Simple, The World As I See It, Viki.! :), Written in the scars, Xie.

Korzeti i steznici. Puderaste nijanse u kombinaciji s crnom. Opsesija tusem, sjenilima i mat ruzevima. Volim pisanje, kvalitetne filmove s happy endom, talijanske serije, jazz dance, s-faktor i knjige. Uvijek kasnim. Zanimaju me dizajn interijera i ucenje stranih jezika =). Tumacenje snova. Vizazizam etc. Tutoriali: Xsparkage i Jessica Harlow i Loepsie cerek

Jedan komentar je dovoljan, ne morate nabijat :)