laganica

četvrtak, 08.02.2007.

Maraton

1. Strašno sam smirena osoba

2. Ako se sječate Saše iz prve sezone Big Brothera, e pa on je milo djete za moje spačke....

3. Student sam

4. Obožavam pivu

5. Kažu da sam hiperaktivan ???

6. Volim pelin

7. Volim u miru razmišljati o životu i o svemu što nas okružuje...

8. Volim puno pive

9. Boli me kur** za nesposobne idiote

10. Iskren i pouzdan sam frend

11. ma u kratko drž te se one; " svaka bi me majka za zeta poželjela a neka i za nešto više"

12. Volim puno pelina




I to je to.....



da nebi mislili da sam poludio, ponavljam svima.... " Danas je dan za sve, danas recite što ste mislili i učinite što ste željeli......" Nikada neznaš što nam sutra donosi....

TAKE CARE ALL

- 18:51 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 07.02.2007.

Imam Ispite... yeah PARTY TIME

A jebiga imam par ispita i uz pomoć dragog Boga, mog neodoljivog šarma i krasnih okica možda ću uspjeti upisat zadnju godinu na vrijeme... A ako ništa drugo preklinjat ću da me puste .. heheh

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA






I tako vrijeme nam svima ide... jebeno, gledao sam sinoć Seinfelda i rikavao sam od smijeha, Jerry, George i Elane su se dogovorili da će pomagati starim osobama.. HAHAHAHAHahhahaa.... I jebiga iz jedne pizdraije u drugu su upadali... Ahh ti stari ljudi, njima je stalno nešto smiješno.....




TAKE CARE ALL

update; 08.02 2006 18:39

- danas sam položio - pazi sada naziva; Organizacija i menadžment procesnih funkcija hotela......




- 13:44 - Komentari (2) - Isprintaj - #