laganica

nedjelja, 07.01.2007.

2007

Prvo od svega da se ispričam što me nije bilo jako dugo, i zahvalan sam Vama svima što ste i dalje dolazili i sa suzom u oku išćekivali moj povratak... stoga na Vaš nagovor, uslišat ću Vam molitve i niste bez razloga palili sve one silne svijeće na kamenitim vratima jer JA sam se vratio.......




"Nikada ne znaš koliko je dovoljno dok ne znaš koliko je previše." William Blake

Naravno kakav bih bio ja kada vas ne bi odmah na početku inspirirao i malo vam pametovao.. he hehe

"Kakva je čovjekova želja, takvo mu je i djelovanje. U skladu s tim kako djeluje takav i postaje." Brihadaryka Upanišada

"Za mudru osobu cijeli je svijet učitelj a za budalu je cjeli univerzum pun neprijatelja." Charaka




2006 je završila i počela je nova na papiru godna 2007... WOW opako, nova godina... Ono zvući jebeno, jel a, sada čemo svi biti pametniji, idemo na djetu, biti ćemo bolje osobe i tako dalje... Ma da...... yeah right......
Svi smo puni očekivanja, i tako iz godine u godinu, sve dok ono ne lupi nas surova stvarnost i spusti nas na zemlju... Zadajemo si neke vremenske rokove, svi mi, ali to NIJE dobro, ne nikako.... Zašto? Ma ljudi moji zar moram stalno ponavljati, danas, SADA, ODMAH, to su rijeći koje moramo upotrebljavati, jer nikada ne znamo što nam sutra donosi......




Sve oko nas je zagonetka, nisu stvari onakve kakvim se na prvi pogled ćine! Jel se slažete? Razmislite i uživajte...

TAKE CARE ALL

- 15:28 - Komentari (12) - Isprintaj - #