10.01.2007., srijeda

p r i m e t i m e

1. dobrodoslicu sebi zelim, ponovo ostavljam trag,
p r i m e t i m e

vreme mi sada tece u Novoj godini, srecno!

u tom znacajnom? ulasku u novu nisam upala u fanaticne
taaakotako tipicne -nove odluke -necu vise ovako/onako
-pocinjem ovo/ono -nikad vise ovoliko/onoliko -sada sam
ovakva/onakva -etc.

ipak, prigodno i svecano- odluka je pala. da pokusam ponovo.
ha?
odustajanje nije nacin. mozda sam se vratila korak nazad,
mozda i nekoliko, ali gledam napred & razlog je dobar.
da ja dam sve od sebe/ mozda ako imate onaj pritisak
u stomaku dok Karl Hyde ponavlja Push-
...The blonde is carrying something
is carrying me and someone I used to be
great plastic someone blue plastic girl
your cream is
Pushing... /
A sta kada stignes do kraja?
Ides jos korak dalje.

to je to, jedina moja novogodisnja odluka,
ostali dodaci: neki novi brojevi koje sam naucila :)
novi parfem isti stari hod...

sadasnje vreme je just fine i dovoljno zahtevno, ukoliko bih i
pricala la la o proslosti i buducnosti to bi izgledalo ovako:

<<<< Don't look back in anger.
>>>> As

da, As je definitivno u buducnosti; poklonicu je nekome.
moguce je da zvuci kao preterivanje ali Prava je stvar.
Zvuci neverovatno? Pokusajte.
:)

- 03:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SelfUpdate
potraga
pretraga
otkrivanje
lutanje
ciljanje
zabava