09.02.2006., četvrtak

L A U G H AS I F A L L T O M Y K N E E S

da li kazes MOLIM TE ?
sa mukom ili tek tako, samo kad se mora ili i onako usput?

primetila sam, te 2 reci su mi u skoro svakodnevnom recniku,
ali i da ljudi imaju ozbiljne probleme i ostre stavove po pitanju istih.

da li 'molim te' ponizava, cini da se osecas podredjenim,
manje vrednim, nemocnim?
ima onih koji to uvek shvate nekako preozbiljno, pa odgovore
' ma daj bre sta me molis'
ima i onih kojima prija a i onih koji uopste i ne primete..
a oni koji ni za zivu glavu ne bi molili?
' ma sta ima da ga molim! '

sto se mene tice, savrseno je u redu
-molim te dodaj mi daljinski.
ok, ne bih bas -molim vas pustite me da polozim ispit
ali bih - molim vas, da li imate malo vremena da porazgovaramo o ispitu
itd. po nekad molim telefon da zazvoni :) ili racunar da proradi
ili kazem nekome ko je na tv ekranu - ma daaaj molim te! :)

najvise koristim moooolim te, umiljato, uz smesak....


please please tell me what I want to hear & so eager to please

- 02:01 - Komentari (12) - Isprintaj - #

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SelfUpdate
potraga
pretraga
otkrivanje
lutanje
ciljanje
zabava