Run

Taxi

utorak, 02.11.2010. u 23:29

Proslih se dana brujilo oko dolaska konkurencije na zagrebacko taxi trziste. I izglasali su dolazak konkurencije, konacno, trebalo je par desetljeca.

Uvijek sam sa gnusanjem prezirao na koji nacin, uz pomoc Bandicevih kumova, funkcionira to malo ,veselo drustvo neradnika zvano zagrebacki taksisti. Vjerujem da svako tko je ikada iskusio voznju ZG taksijem ima svoju pricu.

Ja imam vise prica. Jednom prilikom sam negdje iz centra Zagreba trazio prijevoz do aerodroma Pleso, u prijevodu nekih bezobrazno skupih 200njak kn. I na kraju stane taksist pred ulaz u zracnu luku i veli 200 kn, a ja kazem "racun molim" -cisto da imam sta prilozit uz putni nalog-posto sam isao po sluzbenoj duznosti na put, a on meni: "A onda, ak moram pisat racun onda je 230, trebao si mi rec na pocetku".

Ako tome dodamo neumorne runde bele i saha na suncanim zagrebackim trgovima onda dobimo zapravo lijepi presjek kako funkcionira cijela drzava. Nama fali kultura rada, a sto je najgore to cemo si sami priznati dok se istovremeno busamo u prsa kako je Zagreb prepoznadljiv po svom coffee life-u kako mu tepaju turisticki vodici, dok bi vise volio da su kafići za radnog vremena prazni, a ljudi pridonose opcem boljitku. Ali ja sam isto sve naivniji- mislim si.

Da rezimiram pricu oko taksista sjetite se kada su na nedavnim izborima za predsjednika republike zagrebacki taksisti otvoreno dali svoju podrsku Milanu Bandicu i ljepili njegove naljepnice na šofer-šajbu. Rekli bi-pametnom vise nego dosta da izvuce neke zalkjucke.