Run

"Bodies revealed"

četvrtak, 25.03.2010. u 21:05

Danas sam nakon 100 godina malo pogledao statistike posjeta blogu.
Surova realnost i činjenica mog neredovitog pisanja je da se moji posjetitelji uglavnom svode na google lutalice, kojih taj servis baci na neki od mojih tekstova.

Danas ste recimo tražili ovako:



Dakle nije body niti body review nego "Bodies revealed", izložba koja 9.4 stiže u Zagreb u Klovićeve dvore.

Razlog zašto je Google bacio na moj blog je taj jer sam ja pisao o vrlo sličnoj izložbi "Body worlds" koji sam posjetio svojedobno za mog boravka u Americi. Najbolja izložba do sad.

Idem sigurno i na ovu iako vjerujem da će biti gužva, jer to se ne propušta. Mnogi "umjetnici" pokušavaju tom posebnom tehikom "plastificiranja" sačuvati tijelo i organe od propadanja pa sam tako i za prošlogodišnjeg posjeta Budimpešti načuo da je i tamo jedan autor izložio, ali gužvetina je bilila prevelika.

Naravno vuku se kontraverze oko toga da se ljudsko tijelo koristi za ovakve svrhe, većinom su to ljudi koji su za života potpisali donaciju svoga tijela u znanstvene svrhe. No mislim da je prikazivanje zametka, pa fetusa i ploda u svih 9 mjeseci trudnoće (iako edukativno za vidjeti) nešto gdje se možda otišlo malo predaleko. Negdje ipak treba podvući crtu.

Evo pročitajte kak mi je bilo na toj izložbi u Science centru u Clevelandu.