Run

NYC(4): Broadway

četvrtak, 14.06.2007. u 19:31

Iako su prva asocijacija na sam spomen Broadwaya brojna kazališta, valja znati da se radi o najdužoj aveniji u New Yorku, što naravno niti ja nisam znao sve dok nije napomenuo "službeni spiker" na vožnji Circleline brodićem oko Manhattana. Naime, Broadway ima nekih 20-ak km baš kao i sam otok i to naravno u smjeru sjever-jug.

broadway

Razgovarao sam s prijateljem koji je također prije koji tjedan bio u NYC-u. Kaže da je imao hotel na križanju 120 i neke ulice te Broadwaya. Pošto je meni karta grada još u friškoj memoriji mislim si di je to visoko i sjetih se da me uvijek negdje na raskršću pratio taj Broadway znak. Radilo se o turističkom naj-hot spotu Times Squareu, SoHo-u ili samoj financijskoj četvrti dole na jugu 10-ak km niže, Broadway natpis uvijek stoji tu negdje na uglu. Bacite oko na ove zanimljive statistike o New Yorku i primjetite brojkicu turista godišnje. E sad, onima koji je ovo prvi dolazak uglavnom se muvaju po Times Squareu i tom Theatre Districtu tak da je gužva prilično nepodnošljiva, a ne jenjava čak niti oko ponoći. Naprotiv. Iz tog razloga google će vam vratiti miljune slika tog kiržanja 7. avenije i Broadwaya, al ipak evo još dva pridodajem toj hrpici, s napomenom da ću se malo u postu "NYC noću" vratiti na ovu lokaciju.

times square times square

Inače izuzev downtowna (a time se smatra sve ispod 14. ulice) većinom sve ulice i avenije u gradu sijeku se pod pravim kutem. Broadway je tu također mali izuzetak, jer ide blago jugoistočno ako smijem primjetiti. Tako da ni ne morate gledati na tablu, ako vidite neravnu ulicu (odnosno aveniju) znate koja je. Šetao sam Broadwayem i slikao sve živo i neživo. U kategoriju neživog spada ovo cvijeće na ulici ispred "The best salad bar-a" na 54. ulici taman preko puta mojeg hotela. Pošto je bio Majčin dan toga vikenda, sve je bilo podređeno tome, pa tako cvijeća na ulici nije nedostajalo. Sviđala mi se ta atmosfera. Na slici ispod također je samo jedna od mnoštva napadnih ljudi koji vam pokušavaju prodati kartu za turistički obilazak gradom u autobusu. Cijena oko 35 $. Nije jeftino, nisam išao. Hodanje je još uvijek besplatno. ;)

salad bar busom
CBS letterman oprahs color purple

Tu je i CBS-ov studio, a da ne zanemarimo kazališta i jedno od poznatijih i većih Broadway Theatre u kojem još igra ovaj mjuzikl sa slike, Color Purple madam O. Winfrey. Na ove dvije poslijednje slike se da primjetiti da je ulična prodaja (dobrih fake) toribica ovdje očito unosan posao.
Pozdrav do sljedeće šetnje The otokom...