17

nedjelja

lipanj

2012

5.Bistriški tek

U subotu je održan 5.Bistriški tek una Črnim njivama u Ilirskoj Bistrici na kojem je sudjelovalo 83 muških i 28 ženskih natjecatelja.
Utrka je održana u sklopu Primorskog pokalnog teka,a organizator je bio TD Bistrc iz Ilirske Bistrice.
Utrka je održana u 17 sati.Start utrke je na 600 m,a visinska razlika staze je 150 m.
Sudjelovao sam na sve četiri utrke osim 1.Bistriškog teka.
Ove godine sam na utrci ostvario rezultat 52:04 što mi je do sada najbolji rezultat na ovoj stazi tako da sam u svojoj kategoriji bio na 5.mjestu.
S obzirom na visoku temperaturu zraka u vrijeme utrke,jedan natjecatelj se je srušio u blizini našeg natjecatelja i moga kolege Ivana Čotre tako da je naš natjecatelj ostao uz njega sve do dolaska hitne pomoći.
Naš natjecatelj je dobio nagradu za fair-play.


Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic


S lijeva na desno: Ivan Marić Blekić,Ivan Čotra i Dario Marić Blekić (ja sam fotograf - na utrci smo bili samo nas četiri iz Hrvatske


Image and video hosting by TinyPic


Josip Jahn i Ivan Čotra




Image and video hosting by TinyPic


Dario na 2.mjestu u kategoriji



Image and video hosting by TinyPic


Ivan Čotra nagrada za fair-play - na fotografiji su i najmlađa natjecateljica (13 g.) i najstariji natjecatelj ( 1933.godište)



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.