24

utorak

svibanj

2011

13.međunarodni polumaraton Jaska

U nedjelju,22.svibnja održan je 13.polumaraton Jaska na kojem sam nastupio po prvi puta.
Start polumaratona je bio u 10 sati,a 124 natjecatelja su završila utrku u limitu.
Vrijeme nije pogodovalo za ovakav tip utrke koja u prvih 10 km ima veći broj uzbrdica,od kojih su neke s vrlo velikim nagibom terena.
Bilo je vruće i sparno tako da sam na 10.km imao vrijeme od 53 minute što i nije tako loše s obzirom na konfiguraciju terena.
Međutim,u drugom dijelu utrke ritam je opao te sam utrku završio s rezultatom 1:58:24 što i nije tako loše s obzirom da su neke prognoze govorile da ću ići i iznad 2 sata.
Sve u svemu sam zadovoljan jer sam istrčao tešku stazu koja je bila u planu
kao trening za Plitvički maraton.
Sljedeća utrka je u subotu u Kastvu - Kastafski kros,a onda sljedeću subotu (za 10 dana ) dolazi ono za što smo se pripremali ove sezone - Plitvički maraton.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.