22

ponedjeljak

studeni

2010

2.kolo Zimske lige i 6.međunarodni kup u polumaratonu

U subotu,20.11. održano je drugo kolo ZL u Kastvu uz sudjelovanje 61 natjecatelja.
Staza je bila mokra i skliska sa zaostalim lokvama vode što i nije smetalo već iskusnim dugoprugašima.
Ostvareno vrijeme na cilju mi je bilo 27:09 što je drugo najbolje vrijeme istrčano u Kastvu otkada sam počeo trčati na Zimskoj ligi tako da mogu biti zadovoljan jer mi je najbolje istrčano vrijeme na Kastvu bilo ostvareno prije 2 godine - 26:55. što je bilo samo 14 sekundi bolje od moga subotnjeg vremena.
U poretku nakon 2.kola s 153,12 bodova s hendikepom sam na 7.mjestu,a bez hendikepa na 20.mjestu.

U nedjelju,21.11. nastupio sam na 6.međunarodnom kupu u polumaratonu koje je održano u Palmanovi.
Start natjecanja je bio u 10 sati.Kada smo došli u Palmanovu na Trgu je bio start i prema prijavi bilo je 2 336 natjecatelja, najviše iz Italije,zatim Slovenije,dok je predstavnika iz Hrvatske bilo četvero - Čotra,Lekić,Orešković i ja.
S obzirom na dvije utrke u dva dana na polumaratonu sam ostvario nešto slabiji rezultat 1:51:09.
Na Trgu u Palmanovi je bio veliki broj štandova sa sportskom opremom,napitcima,gelovima i sl.
Poslije utrke je organizirana Pasta-party.
Toga dana cijeli je gradić od 5 000 stanovnika bio jedno veliko okupljalište dugoprugaša - jedinstvena atmosfera koje se ne može vidjeti na natjecanjima u našoj zemlji.
I na kraju - cijela je utrka prošla bez kapi kiše,ali je na povratku prilično lijevala.








Uploaded with ImageShack.us










Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us



Sam Cooke - http://www.ManyMusic.com - Wonderful World .mp3
Found at bee mp3 search engine









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.