11

ponedjeljak

listopad

2010

19.Zagrebački maraton

Jučer je održan 19.Zagrebački maraton na kojem sam se prijavio za utrku 42 km.
Vrijeme je u početku bilo maglovito i hladno dok su se na Trgu okupljali natjecatelji.Start utrke je bio u 10.sati.
Na startu se okupilo gotovo 1 000 natjecatelja koji su trčali 42 km,21 km i utrku građana od 5 km.
Planirao sam krenuti lakšim tempom koji se je ipak pretvorio u 5,30 po km,pa i 5,20. i kasnije pao na 6 min.po km.
Na cilj sam stigao sa rezultatom 3:58:30 što je dobro vrijeme za drugi istrčani maraton.Prvi maraton sam trčao na Plitvicama s rezultatom 5:16. tako da sam jako zadovoljan postignutim rezultatom.
Maratonsku utrku je trčao i kolega Predrag Lekić dok je Ivan Čotra trčao polumaraton.
Predrag Lekić je istrčao svoje najbolje maratonsko vrijeme 4:02:07 dok je Ivan Čotra imao rezultat 1:50:47
s nama se je u Rijeku vraćao kolega Zoran Orešković koji je također istrčao svoje najbolje maratonsko vrijeme 3:46:47.





Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.