15

utorak

lipanj

2010

Fužinarski polumaraton 2010.

U nedjelju,13.lipnja održan je Fužinarski polumaraton na kojem sam nastupio po treći put.
Na polumaratonu je sudjelovalo 96 natjecatelja od toga 82 muških i 14 ženskih sudionika.
Vrijeme je bilo sunčano i toplo,a utrka je počela u 10 sati.S obzirom da sam prethodne subote trčao Plitvički maraton krenuo sam vrlo oprezno s 5,30 min po km.
U prvom dijelu utrke staza ide uz jezero Bajer i Lepenica,a nakon toga obilazi i treće jezero - Potkoš.
U drugom dijelu utrke kreće se preko polja Lič i u tom dijelu je već visoka temperatura bez hladovine sve do cilja.
na cilj sam stigao s vremenom 2:01:39 što je bilo dovoljno da u kategoriji budem na drugom mjestu i osvojim "srebrnu" medalju.
U mojoj kategoriji je bilo 5 natjecatelja.

Predrag Lekić je u svojoj kategoriji osvojio treće mjesto i "broncu".





Uploaded with ImageShack.us

Josip Jahn




Uploaded with ImageShack.us


Predrag Lekić

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.