21

nedjelja

veljača

2010

Tupljak-Istarska zimska liga i Kup Istre i Kvarnera

Danas je po sunčanom i ugodnom vremenu održano 8.kolo Istarske zimske lige i zadnje kolo Kupa Istre i Kvarnera.
Utrka je počela u 12 sati te smo imali dovoljno vremena da laganom vožnjom iz Rijeke predsjednik kluba KCBT Bribir 1288 Pavao Kombol i ja stignemo u Tupljak i prijavimo se za utrku.
Na startu je bilo vrlo živo jer je trebalo postići što bolji rezultat u Istarskoj ligi.Mi smo sudjelovali samo u ovom kolu Lige koje se je bodovalo i za Kup Istre i Kvarnera.
Dužina staze je bila 6,2 km i trčalo se je u tri kruga po 2 km.
Krenuo sam jačim tempom tako da sam utrku završio s rezultatom 27:52 što je moj dobar rezultat za tu dužinu.
Pavao Kombol je završio utrku s rezultatom 29:11.
Poslije utrke je organiziran ručak,a svi natjecatelji su dobili i poklon od organizatora.
Utrku je vrlo uspješno organizirao naš poznati dugoprugaš Ivan Stanić - sve pohvale organizatoru.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.