16

subota

svibanj

2009

UTRKA ZA HRVATSKU

U Bribiru je danas održana utrka za Hrvatsku.
Vrijeme je bilo s visokom temperaturom zraka i prilično sparno.Start utrke je bio u 11 sati tako da smo iz Rijeke stigli na vrijeme u Bribir jer smo krenuli u 9,30 sati.Naša ekipa iz Rijeke je bila u sastavu : Predrag Lekić,Rajko Šarčević i Josip Jahn naravno iz različitih klubova,a ja sam u Bribiru nastupao za svoj klub KCBT BRIBIR 1288.
Krenuli smo malo žešće s obzirom da su u utrci sudjelovali natjecatelji koji su već osvajali prva mjesta na utrkama.
Vrijeme mi je na 1.km bilo 4:20 i trebalo je usporiti s obzirom da je pred nama još 9 km.
Trčalo se je u dva kruga kao i prije dvije godine u Bribiru.
U cilj sam ušao s vremenom 51:15 i nisam baš bio zadovoljan s obzirom da na 10.km u polumaratonu imam vrijeme 48 ili 49 min. ali s obzirom na virozu koja me drži iz prošlog tjedna,vrijeme je ipak solidno,posebno s obzirom da sam prije dvije godine u Bribiru na istoj stazi imao vrijeme 53 min. - dakle poboljšanje je za gotovo dvije minute u ovogodišnjoj utrci.
Organizatori utrke su se zaista potrudili,nakon utrke je bilo jako dobrog soka od jabuke,a za ručak je ponuđen grah s kobasicama i piće po želji.
Nakon ručka je bila podjela medalja te sam u kategoriji osvojio 2.mjesto.
Prvi je bio Vlado Starešinić,ali to je posebna priča - europski prvak u krosu u svojoj kategoriji.
U organizaciji utrke se je iskazao predsjednik KCBT BRIBIR 1288 Pave Kombol koji je nadzirao dolazak na cilj utrke natjecatelja uz člana kluba Barca - naravno i ostali članovi kluba iz prostora Vinodolske flišne udoline (sada sam malo zabrazdio u geografske vode) su zaslužni za dobru organizaciju ovakovih zahtjevnih događanja koja nisu baš popraćena ni medijski ni materijalno što je zaista šteta u vremenima ovisnosti mladih - droge,alkohola i
duhana.

Sljedeća utrka je u Kastvu 30.svibnja - vidimo se u Kastvu!





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.