srijeda, 06.04.2005.


Molim vas, nosite pločice s imenima


Stojim neki dan na svima «obožavanom» prebivalištu zvanom tramvajska stanica. Već izmučena nogoboljom i nestrpljivošću, proklinjem u sebi večernje linije u sklopu kojih je čekanje prijevoza istovjetno čekanju Godota. Usput mi vjetar puše kroz lanene hlače i time u potpunosti ruši koncepciju novopridošlog «toplog vremena».

Odjednom mi s desnog boka prilazi maglovito poznata faca, razdragano mašući, očigledno u nakani da me pozdravi. Mahnuh i ja njoj, grozničavo pokušavajući na brzinu spojiti osobu i mjesto na kojem sam je upoznala. Ništa....Crna rupa, vakum, tabula rasa.

Još od pamtivjeka imam problema s pamćenjem lica i imena. Ne znam je li posredi loša memorija, preveliki broj ljudi koje poznajem ili jednostavno nedovoljan trud, no, sve u svemu - ta mi je osobina do sada priuštila nebrojeno mnogo neugodnih situacija..
Osjećam se strašno bespomoćno gledajući kako se (nakon što mu povjerim da ga se ne sjećam) lice moga sugovornika mijenja iz prijateljskog u osvetničko, kako uvredljivo stišće usnice i prijeteći me gleda, bez da sam nekim namjernim bezobraznim činom izazvala takvu reakciju.
No, čovjek uči iz iskustva, a mene je moje dovelo do zaključka da je iskrenost u takvim slučajevima nepoželjna. Mnogo je mudrije praviti se kako ti je poznanstvo sa dotičnom osobom do u detalja ostalo umemorirano, te zatim iz razgovora pokušati otkriti zaboravljene pojedinosti.

Dakle, nasmješila sam se Odnekudpoznatoj i samouvjereno uzviknula:
-Ej, pa otkud ti? Ne sjećam se kad sam te zadnji put vidjela!

Osim što sam rekla doslovce istinu, nadala sam se da će mi spomenuta fraza pomoći u rješavanju misterije, ukoliko cura odgovori nešto tipa «Ma, nema me baš na predavanjima....» (aha! s faxa!) ili «Da, otkad ne idem na ples...?» (aha! s plesa!)...

Na moje razočaranje, zaobišla je zamku i bacila se na prepričavanje nekih događaja koji su je zadesili toga dana, a iz kojih nisam mogla ništa konkretno zaključiti o našem odnosu.
Tramvaj oslikan Ožujskim netom se pojavio, pa smo se obje izvalile na stolice i nastavile brbljati. Savršeno sam odglumila koncentraciju na slušanje, dok sam u glavi prevrtala sva mjesta na kojima sam je mogla upoznati, sve ljude preko kojih sam je mogla upoznati i sve aktivnosti kojima sam se ikad bavila. Ono što mi se učinilo mogućim, spretno bih ubacivala u razgovor, nadajući se da će na nešto od toga reagirati i tako mi pomoći da doživim prosvjetljenje. Nije.

Nakon čak pola sata vožnje, neposredno prije mog silaska, nisam više mogla izdržati.
Svjesna da će me njeni obrisi vječno progoniti ako to ne saznam, skupila sam hrabrost, složila skrušeni izraz lica i rekla:
-Oprosti, mislila sam da ću se do sada sjetiti, ali, eto, nije mi baš uspjelo... – otkud se mi ono znamo?

Pogledala me malko začuđeno i počela se ceriti.
-Nemam pojma.




- 17:52 - Komentari (11) - Crno na bijelo





<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Mailovi dobrodošli na:
::runaways@net.hr::

Meni najdraži...

::bLuE
::pTiCa TrKaČiCa
::jOe PeLLeNa
::zRiNe
::uNeMpLoYeD
::mEgI
::tRaPuLa
::LeB
::PrOkLeTi
::CyBeRgIrL
::sUpErMiKI
::hElPbLoG
::nOiSyD
::LiFeThInGS
::tRiNaEsTi

Linkovi

::Blog.hr
::Forum.hr
::Monitor.hr

Odvojeno

Savršena žena

Po čitave dane i noći trudim se da dobro izgledam,
da budem zdrava i pametna.
I da me obožavaju.
I da budem zadovoljna.
I hrabra.
I načitana.
I savršena domaćica.
I fantastična u krevetu.
I da govorim strane jezike.
I da se bavim sportom.
I da poznajem umjetnost...

Hoće li me, molim vas, netko zaustaviti?

. . .

My attitude is, if something is beyond your control, there`s no point worrying about it. And if you can do something about it, then there`s still nothing to worry about.

. . .

Koliko nam je poznato, dosad je na našoj planeti živjelo približno deset i pol milijardi ljudi. Samo nekoliko je živjelo tako, da se njihovih života sjećamo. Nekoliko muškaraca i žena su bili toliko učinkoviti, da su vlastitom snagom pogurali čovječanstvo korak dalje. Ako je stvarno svatko od tih deset i pol milijardi imao potencijal da učini isto, tada je povijest tragična.

. . .

Zamislite trkaćeg konja koji stigne prvi u utrci i zaradi 50 tisuća nečega...Drugi, u toj istoj utrci, dobije, recimo, 25 tisuća. To je upola manji izos. Iako on nije trčao upola sporije. Pobjednik ga je prestigao za pola njuške.
Tako je to i u životu izvan hipodroma. Ne moramo ulagati dvostruko više napora da bismo značajno popravili svoj dnevni plasman. Moramo biti samo za njušku ispred mjesta na kojem smo danas.

. . .

Ponekad dobiješ što želiš.
Ponekad dobiješ što trebaš.
Ponekad dobiješ što dobiješ.

. . .

Bog je stvorio svijet za šest dana. Odmarao se sedmi dan.
Osmog dana počeo je odgovarati na prigovore.

. . .


Neke žene kažu da su svi muškarci isti.
Nije li to malo previše iskustva?

. . .

Kad držim predavanje, podnosim da ljudi povremeno gledaju u svoje satove, ali ne podnosim kad ih dižu do ušiju da provjere da li su pokvareni.

. . .

The first half of our life is ruined by our parents, and the second half by our children.
(C.Darrow)

. . .

Zapišem sve što želim zapamtiti. Tako, umjesto da gubim vrijeme pokušavajući se sjetiti što sam zapisala, trošim vrijeme tražeći papir na koji sam to zapisala. ;)

. . .

Život je gomila stvari koje si namjeravao napraviti jučer.

. . .

Ključ životnog napretka leži u formuli: osam sati rada i osam sati spavanja.
Valja pritom nastojati da to ne bude istih osam sati.