http://rukometasica0009.blog.hr

četvrtak, 03.08.2006.

... EVO I MENE S MORA ...

Ey ljudi pozzddrrav svima...tak dugo me nije bilo,ali napokon sam se sjetila napisat novi postek..hehe,,...zujozujozujozujozujo!!!!!!! Nadam se kad me nije bilo da niste zaboravili
da i ja postojim na ovome svijetu,,,hehe...lol,,,eekeekeekeek!!! Hm...neznam od kud da
pocnem,ali ovih 12 dana je proslo brzo,ludo i nezaboravno...rolleyesrolleyes. Bilo je svega smijeha,
deckiju,zajebancije,nocnog kupanja i jos puno toga. Ivana i ja smo upoznale 3 decka i 2 cure iz Ceske.
Mogu vam reci da nam nije bilo dosadno,svaki dan smo bile s njima na kupanju,cak su nas vodili na pedaline. Uglavnom bilo nam je ludo i nezaboravno!!!!!!!! A sad lijep pozdrav i uzivajte...partypartypartyparty
kisskiss svima,,,!!!!!! bbbboooooooooookkkkkkk!!!!!!!!

03.08.2006. u 18:01 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blogu pisat cu vam o mojim osjecajima,ljubavi,
prijateljima i jos puno toga,,,



Ime:Martina
Rodena:1991.god
Imam 15 godina
Zivim u Đurđevcu
Boja kose:plava malo duza
Boja oci:smeda
Visina:167 cm
Hobi:rukomet
Nadimak na chatu:marty_15god


Image and video hosting by TinyPic

B.B.B. DINAMO



hm...al je slatki....
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



....hm...al je zgodan...taj nogometas...


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Kaka

... VOLIM...

motore oni su mi na prvome mjestu...hehe...blablablabla,,rukomet,nogomet,jednog decka...hehekisskiss,,izlaske,glazbu,svoje frendove,zezati se,iskon chat.....

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

,,, nAj FrEnDiCe & FrEnDoVi ,,,


...SANDRA ...
Naj frendica,ona je ovak super,voli se zezati,
zabavljati,voli pomoci,trenira sa mnom rukomet...
neznam vise kaj da vam recem za nju,jednostavno
je moras upoznati i voljeti...Sve najboljethumbup:))


...LANA ...
Isto jedna od naj naj frendica,isto iz rukometa...,,
ona je fakat super,pomaze drugima,obozva se smijati,
zezati,zabavljati,iskrena... ma jedostavno je moras voljeti... Sve najbolje:)))thumbup


...SILVIJA ...
Najbolja frendica,uvijek je spremna pomoci,stvarno je zakon frendica,
cura je malo luda..hehe... voli se zezati,zabavljati,voli svog decka...
neznam kaj da vam vise napisem za nju,jednostavno je moras voljeti...Sve najbolje:)))thumbup


...IVANA ...
Isto zakon frendica,bolje receno moja firmana kuma,
voli jednog decka,zabavljati se,smijati,ma jednostavno je moras voljeti..
Sve najbolje:)))thumbup


...MARTIN ...
Naj frend,bolje receno naj kumovi..hehe...a taj decko...hm...neznam kaj da vam recem za njega
on je ovak zakon,voli nogomet,cure,voli se zezati,zabavljati... Inace sve najbolje:=)=))thumbup


....IVAN ...
Isto naj naj frend kojeg sam upoznala na moru...,,uvijek je spreman na sve,voli nogomet,
zabavljati se,zezati...taj decko je fakat ali fakat zakon..hehe... Sve nabolje:)))thumbup

Image and video hosting by TinyPic

...alllooo ljudi ja sam mali maneken...hehe...zujozujoeek

Image and video hosting by TinyPic

hm... Lana & Pele...hehe...headbangheadbang

Image and video hosting by TinyPic


,,, LuPi PeTaMa ,,, PrLjAvCi

Jednog dana kada ovaj
rat se završi
Jedva čekam prijatelji
sve vas da zagrlim
Ovako sjedim sam pa
vam ponekad
odpjevam

Lupi petama, reci evo
sve za Hrvatsku
Poljubim zastavu i
pustim suzu neku
iskrenu
O Bože čuvaj ti naše
golubove i sirotinju
Jer bogati se i onako za
sebe pobrinu

Ima dana kada neznam
šta ču sa sobom
Jer ne vesele mene bez
vas utakmice nedjeljom
A kada padne evo noć
dozivam vas imenom
Vas su prekrili
zastavom i mahovinom

A ja sjedim sam pa
ponekad za vas
odpjevam

Jednog dana kada ovaj
rat se završi
Ma jedva čekam
prijatelji sve vas da
zagrlim
O Bože čuvaj ti naše
golubove i sirotinju
Jer bogati se i onako za
sebe pobrinu

Lupi petama, reci evo
sve za Hrvatsku
Poljubi zastavu i pusti
suzu neku iskrenu
O Bože čuvaj ti naše
golubove i sirotinju
Jer bogati se i onako za
sebe pobrinu

Lupi petama, reci evo
sve za Hrvatsku
Bože čuvaj ti naše
golubove i sirotinju
Lupi petama, pa reci
evo sve za Hrvatsku
Lupi petama, reci evo
sve za Hrvatsku


,,, ŠtEtA ŠtO jE ,,,

Nosiš modru haljinu,
Onu meni najdražu,
Al znam to nije zbog
mene.

I u oči gledaš me,
Da m,i srce polomiš
I da umrem od
ljubomore.

Tajno iz koljena,
Kap parfema nanosiš,
Al znam, to nije za
mene.

Nočas ideš ko zna gdje,
Samo sebe sram me je
Kada znam da si ti
kriv za sve.

Al' ja nisam ko' i drugi
ja uvijek praštam prvi.

Ref:Šteta što je kurva
Kažću svi,a ja šutim.
Štete što,što je kurva,
Ne znaju,a ja slutim.

Nosiš modru haljinu,
Onu meni najdražu,
Ali znam to nije zbog
mene.

I u oči gledaš me,
Da m,i srce polomiš
I da umrem od ljubomore.

Tajno iz koljena,
Kap parfema nanosiš,
Ali znam,to nije za
mene.

Nočas ideš ko zna gdje,
Samo sebe sram me je
Kada znam da sam ti
kriv za sve.

Al'ja nisam ko'i drugi
ja uvijek praštam prvi.

Ref:Šteta što je kurva
Kažću svi,a ja šutim.
Štete što,što je kurva,
Ne znaju,a ja slutim.
×2