owisne smo o chokoladi pa ewo... xD

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

..it's all about us..

K!k@
sad bi ja tu trebala reČ neš o sebi? rajt..
ja sam.. 'ko sam ja zapravo?
ja sam jedna vrlo važna osoba u životu svih vas.. [rajt]
zaš sam ja važna?
->jer od svake tužne osobe mogu napravit sretnu [ako hoČu]
->jer sam luda ;D
->jer sam smotana pa svakog nasmijem
i ima još razloga al mi se neda pisat.. rajt..
inČresting je to da "nemam" mana.. rajt..
.. mislim di ste vidili osobu poput mene koja nema mana?
ja sam savršena a.k.a prfekt.. rajt..
mislim, neda mi se više pisat.. rajt..
[većina gore navedenog nije istina.. i ako ste slučajno pomislili da sam umišljena, krivo ste pomislili xD]



YOSIPA

zOvEm Se JoSiPa PaUlA....
ŽiViM u JeDnOm MjEsTu PoKrAj MoRa..
InAčE sAm DoStA tWrDoGlAvA i LuDa...
rOđEnA sAm 3.8.1993.
ViSoKa SaM 163...
ImAm PlAvE oČi...
SvJeTlO-sMeĐu BoJu KoSe.....
TrEnIrAm RuKoMeT....


VoLiM:

SeKukiss
BrAtAsmijeh
rOdItElJekiss
RuKoMeTthumbup
NoGoMeTthumbup
HAJDUKA!!!naughty
KiKu (Ko FrEnDiCu)kiss
iNtErNeTwink
mSnyes
ChAtsmijeh
SwOj BlOgrofl
SwOj KoMpdead
ČoKoLaDunjami
TlAčIt LjuDesmijeh
Twnaughty
JElOnjami
iTd...

Ne VoLiM:

tMuRnE LjUdE..
bAhAtE lJuDe
UlIzIcE
uMiŠlJeNe LjUdE
lJuDe KoJe Ne ShVaĆaJu ŠaLu
iTd.....

OvO Mi čItAmO...
yosipin blog
kikin blog
paulo
anna
koki
dora
teo legenda
.....

nedjelja, 13.04.2008.

..k!k@ is here.. be happy now.. ;D

..ou rajt.. sjetila sam se da natipkam postek.. rajt.. pametno sam ja čajld.. rajt?.. slabo vas čujem!.. oke,oke.. mislite vi šta hoČete al ja i dalje briem da sam pametno čajld.. rajt..
..mejbi se sad čudite zakaj ja ovak pišem.. i zakaj pišem kaj.. oČete odgovor? neznam ni ja.. nekak.. fensi mi je.. a i nemam nikaj pametno za napisat.. pa malo serkam ovuda.. rajt..
.. u stvari.. pišem ovaj post [ak se to uopČe može nazvat postom] samo zato da ovaj blog ne zamre.. rajt. malo Ču promienit dizek.. a Yo nek se buni ak joj krivo.. xD.. rajt.. i tako meni kažu ljudi da ja previše upotrebljavam rieč rajt.. nije tako.. rajt?
..kaj ima novog kod mene? znam da vas sve to JAKO zanima [mislim, ipak sam ja popularna [yeah right xD]].. al morat Ču vas razočarat.. nema nikaj novo.. rajt, ima.. al neČu vam reČ.. kaj vas zanima?.. ma neČu vam reČ.. odabite ljudeki xD
ajd pipl.. neda mi se više prstiČe umarat.. tako da vas napuštam.. joj dajte e, nemojte plakat.. mislim, znam ja da svi vi mene volite i tak to.. al nemojte e.. vidi ih.. DOSTA!!
p.s. ako nekome trebaju upute kako napisat bezveze post neka mi se javi ;D
pusSe svima



| Say SomeThiNg (7) | PriNt | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.