owisne smo o chokoladi pa ewo... xD

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

..it's all about us..

K!k@
sad bi ja tu trebala reČ neš o sebi? rajt..
ja sam.. 'ko sam ja zapravo?
ja sam jedna vrlo važna osoba u životu svih vas.. [rajt]
zaš sam ja važna?
->jer od svake tužne osobe mogu napravit sretnu [ako hoČu]
->jer sam luda ;D
->jer sam smotana pa svakog nasmijem
i ima još razloga al mi se neda pisat.. rajt..
inČresting je to da "nemam" mana.. rajt..
.. mislim di ste vidili osobu poput mene koja nema mana?
ja sam savršena a.k.a prfekt.. rajt..
mislim, neda mi se više pisat.. rajt..
[većina gore navedenog nije istina.. i ako ste slučajno pomislili da sam umišljena, krivo ste pomislili xD]



YOSIPA

zOvEm Se JoSiPa PaUlA....
ŽiViM u JeDnOm MjEsTu PoKrAj MoRa..
InAčE sAm DoStA tWrDoGlAvA i LuDa...
rOđEnA sAm 3.8.1993.
ViSoKa SaM 163...
ImAm PlAvE oČi...
SvJeTlO-sMeĐu BoJu KoSe.....
TrEnIrAm RuKoMeT....


VoLiM:

SeKukiss
BrAtAsmijeh
rOdItElJekiss
RuKoMeTthumbup
NoGoMeTthumbup
HAJDUKA!!!naughty
KiKu (Ko FrEnDiCu)kiss
iNtErNeTwink
mSnyes
ChAtsmijeh
SwOj BlOgrofl
SwOj KoMpdead
ČoKoLaDunjami
TlAčIt LjuDesmijeh
Twnaughty
JElOnjami
iTd...

Ne VoLiM:

tMuRnE LjUdE..
bAhAtE lJuDe
UlIzIcE
uMiŠlJeNe LjUdE
lJuDe KoJe Ne ShVaĆaJu ŠaLu
iTd.....

OvO Mi čItAmO...
yosipin blog
kikin blog
paulo
anna
koki
dora
teo legenda
.....

četvrtak, 08.11.2007.

:::::: i YoSiPa Je TuUuUu::::::=))

ewo i mene.... kod mene nis novoga....skola po starome.....i tako..
vidim da nis od kommova........baš ste bzvz....dugo vec nisam pohst napisala....hh..
jednostavno neam inspiracije......umjesto da visite na nashem blogu i komate vi fino...
znam ja.....hh..zayebayem se....imam tooliko toga za ucit a needa mi se..bang....
dajte nam malo vishe kommajte......naughty.....
idem ja.........
pozZ.................
nxt time je na kiki red.......
by: Yo$1p@



| Say SomeThiNg (11) | PriNt | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.