rukohvat

17.09.2009., četvrtak

gadovi

išla sam jučer u kino u ono seoce preko Save koje neupućeni zovu Novi Zagreb.. elem, u avenju mol.
gledali smo Tarantina i Brad Pitta.

kad je film u pol 1 završio krenula sam prema doma u društvu dva momka, također izroda kao ja, koji žive s prave strane Save. prvo smo pokušali ustanovit jel voze kakvi noćni tramvaji. ili pak noćni busevi. kad smo uvidjeli da bi čekali više od pol sata, odlučismo pješke preko mosta.

šetnuli smo strojevim korakom, njih dvojca u tenisicama, ja u balerinkama koje žuljaju, te smo na glavnom bili za 40tak minuta. tamo smo ustanovili da umjesto noćnih tramvaja voze busevi, i da nam dolaze za nekih 4-5 minuta. pa smo brbljali na stanici i čekali svako svoj..

brbljasmo mi tako nekih 15tak minuta kad smo ustanovili da na onom jebenom displeju (kojim se ZET valjda hoće prikazat kao moderan gradski prijevoznik) sada piše da nam busevi dolaze za 45 minuta!
blijedo smo se pogledali, pitajući se jesu li možda prošli kraj nas, a da ih nismo vidjeli?
onda smo popizdili i odbrijali dalje pješke.

do trešnjevke, gdje sam ostavila suputnika, nije nas prošao nijedan tramvaj, pa ni bus.
budući sam do tad već imala opake žuljeve, nazvala sam taksi.

doma sam bila u 2:10.

sat i pol je meni trebalo da dođem iz jebenog Novog Zagreba! nemreš vjerovat..
a pizde s kojima sam išla u kino i koje žive na hračkomet od avenjua (i koje su btw bile s autom!!) su u to doba bile doma već u dubokom snu.
psmtr.


Tarantino je bio genijalan.


- 12:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Opis bloga

rukohvatni blog


Linkovi




zaštita genijalnosti

rukohvat
Copyright©2009.


design by Ruby Nelle