rukohvat

15.09.2009., utorak

vještica is back

nakon što sam jučer ispričala Konju svoju teoriju kako Chelsea redovito gubi ako gledam njihovu tekmu (pogotovo u dresu), što sam zaključila po dva incidenta tijekom prošle sezone, te rekla da ću danas testirat teoriju, riskirat i gledat tekmu obavezno.. u pol 8 sam otišla u kadu s Dnevnikom Bridget Jones i uslikala ovu sliku:




izašla sam iz kade prije 10 minuta i ustanovila da je 73. minuta i da Chelsea vodi 1:0.

sliku sam okinula i na fejs, što je dosta riskantno, jer će se sigurno nać dežurnih dušebrižnika (u hybrid aferi sam ovaj izraz usvojila kad opisujem retarde) koji će sugerirat da nije prikladna za fejs.

jbms.
iliti jebe mi se.
doslovce i u prenesenom značenju.

offtopic - razmatram koliko je dobra ideja čitati Bridget Jones dok pokušavam skinuti 7 kg.. nije li poruka te knjige da će na kraju doći princ koji će je voljeti takvu kakva je (zaobljena i celulitna)?

idem spavat s mokrom kosom. možda dobijem upalu mozga koja će se manifestirati tako što ću skinuti 10 kg, razviti ljubav prema dijetalnoj hrani i početi ispuštati ultra jake feromone, što će naravno rezultirati mnogobrojnim pozivima na kavu ili seks..


- 22:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

Opis bloga

rukohvatni blog


Linkovi




zaštita genijalnosti

rukohvat
Copyright©2009.


design by Ruby Nelle