Znanstveni nepotizam i ostale gadarije....

26.01.2017.

Ne mogu se odlučiti da li bih željela živjeti u Crnoj Gori/Makedoniji ili Švicarskoj!

Sad se vi pitate - zašto?

E pa zato što bi u prvim navedenim zemljama znalo da državama vladaju "određeni", pa bi lovila veze da odrađujem neka svoja egzistencijalna pitanja, a ova posljednja - da bi mi bilo dobro i da se ne bih uopće zamarala tko vodi državu, ministarstva, lokalnu općinu, a bome me ne bi diralo ni da li lokalni poštar dobro odrađuje svoj posao jer je to u Švicarskoj poznata stvar.

Što ljuti Rudarku?

Kao prvo - ministar koji s gnušanjem pobija "grozne" primisli da je nešto oteo aka ukrao aka prepisao - priča o famoznom doktoratu i još nešto stručne literature koje eminentna znanstvena zajednica smatra plagijatom.

Malo pojašnjenje - kad se piše magistarski, doktorski rad ili čak i neki stručni rad preporuča se, ma čak se i očekuje da se referira tj. u sam rad uključe citati iz za to referentne stručne skupine. To znači da si sve dostupno pročitao, proučio i uklopio u svoj rad na način da svojim zaključcima proširiš znanstvene vidike ili dokažeš suprotno.... i to sve sa za to strogo određenim načinom označavanja referenci. Da ne bi mislili da smo neuređeno znanstveno društvo!

Doduše, zna se još iz mojeg doba studiranja da se asistenti/profesori po fakultetima "snalaze" u pisanju svojih stručnih radova, a pogotovo doktorata na način da podjele zadatke među svojom studentarijom. Možda je i naš drčni ministar isto tako - malo okolo podijelio zadatke, pa se sad vadi da je nešto "zaboravio". Hm.

Da se vratimo na početak priče - danas u vijestima spominju rektora zagrebačkog sveučilišta koji sam sebi - kao znanstveniku potpisuje novčanu potporu. Eto - nema pametnijeg, mlađeg ni perspektivnijeg znanstvenika nego što si je sam (sebi). Baš bih voljela da i njegove radove netko iz struke pročita, pa komentira...

Sve u svemu - nema te meksičke, turske niti brazilske sapunice kao naša lokalna politička varoš. burninmad blabla puknucu

Novogodišnje promjene...

24.01.2017.

Nikako da krenem s ovim - "prvim" postom.

Naime, u međuvremenu sam se vratila na prijašnji posao (prošlo je od tada 25 mjeseci - aaa....naughty), odradila krajem godine razduženje i primopredaju raznoraznih zadataka (tu su moji prijašnji nadređeni to shvatili malo pjesnički i pokušali me baciti na godišnji, no ja se nisam dala i smatram da sam to odradila fer i korektno yes), pa sam nakon svega pobrala gripu.... rofl

S jedne strane čovjek nekako završi sa gorkim okusom u ustima jer ne smatra da je vrijeme za promjene. I to baš kod njega. Ne želim zvučiti kao uvrijeđena bivša šefica, no da je došlo do smjene samo na nekoliko manager-skih funkcija na kojima su bile žene (a više nisu), naravno, nakon promjene tih istih viših manager-a - definitivno nešto govori o ravnopravnosti spolova. A i mnogim drugim stvarima.... puknucu

No, kako sam imala opcije povratka u staro okruženje, tako se sve više - manje posložilo. Osim što je ritam rada tako laganini - ili je onaj prije bio tako bjesomučno opak - to je sad pitanje, pa se lagano dosađujem.... lud

Nakon svega čovjek si misli - zar mu je to trebalo?

Raditi pustih 10-ak i više sati, putovati dnevno po dva i pol do tri sata (na svu sreću bez ijedne nesreće), odraditi dnevno po stotinjak mail-ova, nekoliko višesatnih sastanaka, radnih zadataka bezbroj, teških poslovnih odluka (nikome ne želim).... halo?

I to sve za relativan sitniš - i korištenje službenog automobila u privatne svrhe (a privatnog vremena baš i nije bilo).

No, sad da dalje ne dramim - lagano se odmaram, čitam stručnu literaturu (koju sam propustila u posljednjih dvije godine), pišem neke stručne radove...

Zapravo sam ponosna na sebe što sam dokazala (sama sebi) da sam opako sposobna za takve zahtjevne pozicije. Doduše - određene odluke sam odrađivala dosta socijalno osviješteno - što baš i nije plus kod tzv. višeg management-a, a s druge strane - sindikat nije baš da me podržavao što nije bilo lijepo od njih.

Drugo, takve pozicije se lijepo vide u CV. nut

Treće - da mi se baš hoće - trebala bi lobirati sa sebe (ili se), a za to zapravo baš i nemam živaca. Barem za sada.

Neki očekuju i neku knjigu. Novi doktorat mi ne pada na pamet .... nut

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>