Go to Greece...

18.09.2016.

Kako sam već tokom svojeg (pre)bogatog blogerskog života napisala/opisala raznorazne teme, tako mi na kraju ostaje samo politika i putovanja kao nešto neistraženo ili novo.

O politici u ovom trenutku neću. Znači putovanja. smokin

Ove godine je godišnji počeo malo kasnije - krajem kolovoza. Iz više razloga - Guzda je bio zauzet nekim poslom (a naivno je pomislio da će biti gotov sredinom ljeta), a bome i sam cilj putovanja - Grčka, nije ulijevao povjerenje odnosno - što kasnije krenemo biti će hladnije pa time i ugodnije. zubo

Tako smo naprasno krenuli pregazivši susjednu istočnu državu. A temperatura za slediti se.



Zatekli se u prelijepoj, no zato luudo kićastoj, ponosnoj i simpatičnoj Makedoniji.



Nakon par dana, da vas sad ne davim pričama o Makedoniji (čini mi se da sam o tome pisala prije dvije godine, pa tražite stare postove), napali smo Grčku. Guzda je bio iznimno uzbuđen naughty

Pošto smo stigli do granice, pokazalo se dobrim što isto nismo napravili par tjedana ranije. Gužva na ulazu bila je minimalna.



Ideja je bila da virnem na to famozno "grčko" more - a to bi značilo posjetiti okolicu Thessalonike (oliti po naškom Saluna).

No, od te prvotne ideje došli smo - doduše opakim Guzdinim nagovaranjem, do pristanka obilaska poznatih Meteora (jednog od penjačkih meka nut), a za turiste vulgaris uključujući i maturante (ako se sjećaju nono) - konglomeratnih nakupina stijena, sa grčkim manastirima na nekoliko od njih. Neki su relativno dostupni, dok do drugih treba opako hodati satima...



Moram spomenuti da smo tokom putovanja uspjeli ubosti najbolje hotele za "best value for money" isključivo Rudarkinim sposobnostima. Gornja slika je pogled s našeg hotela. Neprocjenjivo.

Lokalni gradić - Kalampaka. Mene osobno podsjeća na Maltu. Ma sve je to isto - mediteranski miš-maš.



E sad - Grci. zujo

Ako očekujete piće/hranu u nekom razumnom roku - zaboravite. Prvo vam na stol stižu čaše (hladne) vode, bez pitanja. Kad skužite da je konobar zaboravio na vas i da ga morate ponovno dozvati, proći će neko vrijeme. E, tek tada naručujete svoje osnovno piće. Voda, koja je u Thessaloniki kafićima uglavnom bila buteljirana, nije u cijeni. No cijene..... headbang

Odgovor bi bio - skupo, skupo, skupo. Mala točena piva usred grčke *ripi*dine - 3 do 4 Ojra. Nismo se baš niti najeli, a koštalo nas je od 35 do 50 eura. Pa si vi mislite koliko bi vas to tek koštalo na nekoj od destinacija gdje Šuputica sunča guzu. no

Da vas sad ne davim turističkim slikama, eto malo jedna za sve nas domaćice. smijeh



U dijelu puta prema Thessaloniki stali smo i na kupanje. More je više manje bezveze (barem u tom dijelu Peloponeza) - navodno su južni otoci ljepši i definitivno sam razočarana Grčkom kao morskom destinacijom. No isto se odnosi i na Maltu, pa sad - možda sam stvarno postala jaako izbirljiva (Jadran je zakon!).

Ako govorimo i o ostalom - kako je to lijepo rekao jedan moj poslovni prijatelj - gdje je god Hipokrat pišnuo - Grci naplaćuju 2 eura. Pa si vi mislite. Taj dio me iznimno iznenadio. Smatrala sam da je barem jednako skupo kao u Hrvatskoj, a ne skuplje.

Još malo Grčke (kilometarska riva u Thessaloniki - sve redom puno kafića/restorana).



Svašta bi se dalo ispričati o putovanju. Da vidim kako se vama čini ovaj post... mogu ja i u nastavku o istoj temi.

Pozdrav od Rudarke cerek

<< Arhiva >>